Flormar 313 nolu Oje-Red Rumor

Merhaba Hanımlarr :) Şu karda kıyamette baharı,yazı nasıl özlüyorum bilemezsiniz.Herkes siyahlara,grilere bürünmüş içim kararıyor. E pek...

flormar no:363 oje red rumor
Merhaba Hanımlarr :)
Şu karda kıyamette baharı,yazı nasıl özlüyorum bilemezsiniz.Herkes siyahlara,grilere bürünmüş içim kararıyor.
E peki ne yapıyorum? Havaların ve mevsimin aksine renkli makyaj yapıyorum,renkli ojeler sürüyorum.
Renklerin psikoloji üzerindeki etkisi tartışılmaz bir gerçek.Kırmızı enerjiyi temsil ediyor.Kendimi yorgun hissetmiş olmalıyım ki Ledanın çekilişinden kazandığım Flormar 363 nolu Red Rumor rengini başladım sürmeye :)
Rengin adı neden kırmızı söylenti bilemedim.Sanırım adından çokca söz ettiren bir renk olmasından kaynaklı :)
Ojemi 2 kat sürdüm,çok kısa bir sürede kurudu.Jel bitirişli ojelere hayranlığımı çok defa dile getirmiştim.Kırmızı seviyorsanız kesinlikle şans vermeniz gereken renklerden biri olmalı :)
Gerek hemen kuruması,gerek fırçasına tek seferde yeterli ojeyi alacak olmasından dolayı bu serinin diğer renklerine göz atacağım :)

flormar no:363 oje red rumor

BENZER YAZILAR

16 yorum

  1. I love flomar nail polish it has gorgeous colors.I love this shade of red on your nails dear.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Ruth :) I have liked very much for your nail polish :) <3

      Sil
  2. Çok hoş ve renkli bir blog. İzlemedeyim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim tabiki sayfanızı ziyaret edeceğim :)

      Sil
  4. Kırmızının her tonunu alıyorum, kahve alttonlu,pembe alttonlu, tamamen kıpkırmızı,turuncuya kaçan hepsi :) Kırmızı kadının rengi bence,bu rengide severek kullanıyorum canlı ve yapı olarak güzel bir oje, çok sıvı ojeleri bende sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. kırmızıııııı askına...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    Bu arada adaşmışız;)

    http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi takipteyim :) Evet öyleymiş ne güzel bir tesadüf oldu bu :)

      Sil