Bitenler #3

Merhaba Arkadaşlar :) Yazın gelmesiyle beraber herşeyi daha çok bitiriyorum sanki :) Özellikle de şampuanlarımı çok çabuk bitiriyorum. B...

Bitenler #3
Merhaba Arkadaşlar :)
Yazın gelmesiyle beraber herşeyi daha çok bitiriyorum sanki :) Özellikle de şampuanlarımı çok çabuk bitiriyorum.
Bu sefer 3 farklı şampuandan bahsedeceğim.Birisini hem yazın hemde kışın severek kullanıyorum.Diğer ikisini sadece yazın kullanmayı seviyorum haydi daha fazla merak ettirmeyeyim sizi yazımıza geçelim :)

Bitenler #3
Bitenler #3
1)Otacı Günlük Ağacı Özlü Sabun:Günlük ağacı yani namı diğer sığla ağacı :)Bu ağaçtan çıkarılan balsam kozmetiklerin hemen hemen tümünde ve eczacılıkta kullanılıyor.Ayrıca besin takviyelerinin içinde de bulunuyor.Kokusu enteresan tabir edemiyorum.Ben yüzümde kullandım çok enteresandır yüzümde yer yer kuruluklar veya geçmek üzere olan sivilceler var ise bu sabunla yıkadıktan sonra resmen yok oldu.Cildimi pırıl pırıl yaptı çok az kaldı en kısa zamanda tekrar alacağım.
2)Elidor Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Bakım Şampuanı:Kokusu muhteşem ve içinde minik ışıltılar var.Ben bu şampuanı sadece yazın kullanıyorum.Çünkü ikinci gün saçımda ağırlaşma ve yağlanma oluyor.Bu yüzden saçlarınızı hergün yıkıyorsanız ve kuru yapıda saçlara sahipseniz tavsiye ediyorumŞampuanda kremli ibaresi yok fakat bu şampuan bence kremli.Şampuandan sonra saç kremi kullanmanıza gerek kalmıyor.
3)Bioblas Yağlı Saçlar için Şampuan:Hani derler ya 'Her yiğidin gönlünde bir aslan yatar' benim gönlümdeki de bu şampuan.Yani nasıl desem saçtaki fazla yağı alıyor,aşırı yağlanmayı engelliyor,yıkadıktan sonra yumuşacık oluyor saçlar.Daha ne yapsın bu şampuan sorarım size :) Yağlanma sorunu çeken herkese öneririm :)
4)Gliss Million Gloss Şampuan:Sevgili Fikrimühimin bu ayki kampanyasıyla beraber gelen şampuanlarımdan biri.Yazısı için tık tık Şampuan jel kıvamında biraz akışkan.Ve şişesindeki renkle aynı renge sahip.Kokusu klasik Gliss kokusu :) Bu şampuan da yazın kullanılabilecek bir şampuan bana göre.Çünkü ne kadar durularsanız durulayın sanki yağlı bir his bırakıyor.Kuru saçları olanlar yada saçını hergün yıkayanlar için sorun teşkil etmiyor.Havaların ısınmasıyla beraber yavaş yavaş kullanmaya başladım.Bu şampuandan sonra saç kremine ihtiyaç duymuyorum.
4)Agu Baby Bebek Şampuanı:Elinizde Dalin veya buna benzer bilinen bir marka bebek şampuanı yoksa en yakın Bim marketlerinden alabileceğiniz bir şampuan.Ben fırçalarımı yıkamak için aldım.Orta halli bir şampuan,fazla köpürmüyor gerçi bebek şampuanlarının genelinde var bu köpürmeme halleri.

Bitenler #3

6)Cettua Burun Bantları:Siyah noktalar için aldım ama canımı fazlasıyla yaktı.Burun ağdası gibi mübarek.İnsanın burnundaki en ince tüyü dahi alıyor.Siyah noktalarım çok azdı fakat olanı da gideremedi.Benden geçer not almadı tekrar alınmayacak.Yazısı için tık tık 
7)Ofçay Dostane Sallama Çay:Öyle çok hoşumuza gitti ki ailecek.Çay demlemeyi bize unutturacak bir ürün.Bir yere yetişeceksem ve acil kahvaltı yapmam gerekiyorsa elim hemen bu çaya gidiyor.Kokusu tadı herşeyi tam kararında bilmem kaçıncı paketi bitirdik zulamızda ise stoklanmış bir ürün :)
8)Garnier Neem Arındırıcı Temizleme Jeli:Çok uygun bir fiyata almıştım.Sorunsuz ciltlerde kullanılabilecek orta halli bir ürün.Fiyatına göre performansı iyi,tek sıkıntısı gramajının az olması bence.Yazısı için tık tık 
9)Golden Rose Wonder Lash Maskara:Hacmini sevdiğim bir maskara.İndirimle beraber 7-8 tl gibi komik bir fiyata almıştım.Gerek fırçası gerek verdiği hacim ve uzunluk çok güzel.Hatta stoklarımda 2 adet daha var.Birini çekilişim için ayırdım :) Uzunluk vermesi orta,hacim vermesi ise çok iyi bir maskara.Hepimiz maskaralardan farklı şeyler umarız.Ben hacim veren maskaraları daha çok seviyorum.Bu yüzden uzun yıllardır iyi anlaştığım bir ürün :)

Bunların haricinde Bitenler#1 yazım için tık tık ,Bitenler#2 yazım için tık tık

Bitirdiklerim bu kadar :) Bu aralar bitirme konusunda oldukça iyi bir performans gösteriyorum maşallah bana :)

Hepinizi öpüyorum hoşçakalın :)

BENZER YAZILAR

25 yorum

  1. şu otacı sabunu merak ettim denemek istiyorum benim de sivilce izlerim var belki iyi gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çene ile boyun arasında bi noktada devamlı sivilce çıkardı (test çözerken filan devamlı mıncıklıyodum) onları bile kuruttu ilk defa bi sabunu kullana kullana ufacık bıraktım :)

      Sil
  2. Araların da benim de kullandığım ürünler var.. Bunlar bittiğine göre gelsin yeniler...:)

    YanıtlaSil
  3. güzel ürünler bitirmişsin bence de gliss yaglı his bırakıyor ben de pek sevemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım günlük saç yıkıyorsan sorun olmuyor ama :)

      Sil
  4. Bitti de gitti maşallah, hadi gelsin yenileri :) Kız çayı da mı bitirdin? :) Afiyet olsun güzelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh bitirdim valla canım mis gibi :) Çok sağol kuzum gerçi sen kahvecisin ama bu çayıda tavsiye ederim yani :)

      Sil
  5. Elidor hakkında böyle düşünmene şaşırdım canım ben çok severek kullanıyordum bu seriyi. Hoş, ben saçımı her gün yıkadığım için yağlanmasına fırsat vermiyor olabilirim. Çok keyifle okudum, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ikinci günün başında ağırlaşma başlıyor ama hergün yıkıyorsan sorun yok tam yazlış şampuan :) çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. Ohhhh en sevdiğim yazı Hilalciiğimden gelmiş ürün bitirmeye gerçekten bayılıyorum paramı çöpe atmamak epey güzel bi duygu ayrıca o bimdeki bebek şampuanını ben de almıştım baya köpürdü bende aslında ben de fırçalarmı temizlemek için kullanmıştım kocaman öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim aynen bitirince vicdanım nasıl rahatlıyor bilemezsin :) Ben tam bir köpük hastası olduğum için bana yetmedi demek ki köpüğü :D Bende seni öpüyorum canım benim :) ♥♡

      Sil
  7. Great review as always dear plus I have nominated you for the Liebster Award since I love your great style and your blog deserves it. Check it out here: http://ruthsfashiondiary.blogspot.com/2015/05/the-liebster-award.html.
    Hope you have fun participating.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Ruth :) I love your style:) Your dresses Amazing and you are perfect :) Black candy :D

      Sil
  8. Şu birden benim de alicam şeyler var. Güzel paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel ürünler bitirmissin, gelsin yenileri! :) sabunu ben de merak ettim Türkiye'ye geldigimde kesin göz atacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım biçok çeşidi var muhakkak denemelisin :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım şimdiden liste hazırlamaya başladım bile :)

      Sil
  11. Bioblas'ın şampuanını bende kullanıyorum aynısını ve düşüncelerim kesinlikle aynı!! Çok güzel bir yazı olmuş canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım hayatımın şampuanı oldu resmen yağlanma sorunu yaşayan herkes denemeli bence :) çok teşekkür ederim canım

      Sil
  12. Ben de saçlarım için Bioblas deneyeceğim..Teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Güzel ürünler bitirmissin.Benim de cildim cok karışık olduğunudan sabunu çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sabunu kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil