Deborah IL Rossetto Ruj No:807

Merhaba Hanımlar :) Havalar ısındıkça renkli kozmetik alışverişlerinizde artış oluyor mu ? Ne yalan söyleyeyim bi ton şey alıyorum ...

Deborah Rossetto no:807

Merhaba Hanımlar :)
Havalar ısındıkça renkli kozmetik alışverişlerinizde artış oluyor mu ?
Ne yalan söyleyeyim bi ton şey alıyorum henüz bu güne kadar bitirmeyi başardığım bir renkli kozmetik ürünüm yok :(
Alma hastalığı haline gelen bu durum hem cebime hemde stoklamamda sorun yaratsa da duramıyorum ki arkadaş :(
Bordo ruj arayışlarım bütün hızıyla sürmekte Cherry Bomb yok yok yok.Gratis Wet'n Wild ruj reyonu resmen istila edilmiş.Buradan yetkililere sesleniyorum.Zahmet olmazsa bi kaç ruj getirin bi ilgilenin (!)
Neyse çemkirmem sona erdi.Gelelim sadede.Watsons ziyaretim sırasında başladım bordo ruj arayışıma.Sanırım Rimmel Kate Moss serisinde bordo varmış ama tükenmiş bende Deborah reyonuna gözümü diktim.
Bayan bu tonun çok satıldığını aradığım renge en yakın tonun bu olduğunu söyledi.Rengi açıp baktığımda ise hoşuma gitti.
Ama Cherry Bomb daki renkle bir alakası yoktu.Yine de aldım eve gelip baktığımda rengini daha çok beğendim  iyi ki almışım yani :)
Rengi tanımlamam gerekirse bordoya çalan bir kırmızı diyebilirim.Mac Media'nın dupesi demişti satıcı bayan.Evet oldukça yakın bir rengi var :)

  • Fiyatı 20tl
  • Doğal bitirişli
  • Çok hafif rahatsız etmeyen kokusu var
  • Bulaşma yapmıyor
  • Kalıcılığı iyi


Deborah Rossetto no:807
(Flaşlı Çekim)

Flaşlı çekimde resmen kırmızı ruj gibi duruyor.Bordolukta uzaktan yakından ilgsi yok.


Deborah Rossetto no:807
(Flaşsız Çekim)

Flaşsız çekimde renk daha güzel belli ediyor kendini.Bordoluk daha net görünüyor.

Deborah Rossetto no:807
(Deborah Rossetto 807)

Deborah Rossetto no:807
(Mac Media Swatch)

Bordoya çalan kırmızıları seviyorsanız Deborah Rossetto No:807 tam size göre :)
Sizin beğendiğiniz koyu renk rujlar neler? :)



BENZER YAZILAR

6 yorum

  1. Deborah ruj kullanmadım daha önce, bunu da ekleyeyim bari koleksiyonuma :) Battı balık yan gider zaten :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitti maaş desene :D o değilde ne olacak bu halimiz:) ama ruj hakikaten güzel daha önce hiç bu markayı kullanmamıştım çok memnunum :)

      Sil
    2. Hem de nasıl :)) Kredi kartım bir türlü aşağı inmiyor tüm maaşı kredi kartına veriyorum :))

      Sil
    3. Ow seninki baya bi tehlikeli hale gelmiş :( biraz frenlemek lazım ben liste yapıyorm artık ona görealıyorrum :)

      Sil
  2. Nice shade
    Dazzlingzest.blogspot.com
    Follow eachother

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Bordo ruj öneriniz için çok teşekkürler. Sonbahar ve kış aylarında, özellikle tercih ettiğim tonlar hep bordo ve mürdüm tonlar oluyor. Bordo rujlar, pembe alt tonlu kızıl saçlarla veya viyole saçlarla da harika bir uyum yakalıyor. Ben de favori bordo rujlarımı paylaştığım yazımı sizinle paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/pembe-alt-tonlu-bordo-ruj-onerileri/

    Keyifli okumalar dilerim, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil