Garnier Nem Dengesi Hassas Ciltler İçin Losyon

Merhabalar :) Tam bir nemlendirici ve losyon hastası olarak bugün size Garnier Nem Dengesi Losyon undan bahsedeceğim. Bu losyonu 3 ay...

Garnier Nem Dengesi Hassas Ciltler İçin Losyon
Merhabalar :)
Tam bir nemlendirici ve losyon hastası olarak bugün size Garnier Nem Dengesi Losyonundan bahsedeceğim.
Bu losyonu 3 ay önce almıştım.Havalar serindi ve gerginleşen cildim için rahatlatan bir nemlendirici arayışındaydım.Daha önce matlaştırıcı sorbesini kullandığım Garnier markasına şans vermek istedim.
O sıralar cildim aşırı kuruyor ve pul pul dökülmeler oluyordu.Detaylara geçelim :)


Garnier Nem Dengesi Hassas Ciltler İçin Losyon

  • Ürün 50 ml
  • Spf 20 koruma faktörüne sahip
  • Hassas ciltler için
  • Yağsız 
Öncelikle krem benim cildimde yanma yaptı.Özellikle yanaklarımda çok fazla yanma oldu o sebepten kullanmayı bıraktım.
Ürün güya yağsız ama kendiyle çelişen bir özelliğe sahip.İçindeki pigmentler ışığı yansıtıyormuş muş...
E bari besleyici bir yağ koysaymışsın da bakım yapsaymış.Yağsız bir ürün niye böyle ışıl ışıl gözüküyor ki (!)
12 ay kullanım ömrüne sahip amma velakin ben bu ürünü el kremi olarak kullanacağım için daha çabuk bitecek.
Garnier Nem Dengesi Hassas Ciltler İçin Losyon

Hassas ciltler için olmasına rağmen cildimi yaktı.Belki de sadece bende olan bir durumdur bilemiyorum.Ama karma ve hassas bir cildiniz varsa kesinlikle tavsiye etmiyorum :)




BENZER YAZILAR

7 yorum

  1. Garnier'in cilt temizliği ürünlerini ne kadar seviyorsam nemlendirici ürünlerini de bir o kadar sevmiyorum canım bende de bunun benzeri yağlanma yapmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim temizleyicileri ve toniklerini seviyorum ama kremler :( Geçen gün 8 liraya ikili krem aldım Garnier onlar bari böyle çıkmasa :( Ben el kremi ayak kremi yapıyorum sevmediklerimi :)

      Sil
    2. Çok mantıklı canım yaptığın ama pahalı bir ürün olunca da kıyamıyor insan eline sürmeye :)

      Sil
  2. Hassas ciltler lafına kanıp alabilirdim. İyi ki okudum yazını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aman diyim hiç bulaşma yanaklarımı çok kötü yaktı :(

      Sil