Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)

Merhabalar :) Cilt bakımını sevmeyen bayan var mı? Elbette ki yoktur.Hele ki temizle- tonik le-nemlendir rutin ini bilmeyen bizden değil...

Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)
Merhabalar :)
Cilt bakımını sevmeyen bayan var mı? Elbette ki yoktur.Hele ki temizle-tonikle-nemlendir rutinini bilmeyen bizden değildir :)
Bugün size severek kullandığım iki tonikten bahsedeceğim.Birini Ledanın çekilişinden kazanmıştım :) O gün bugündür kullanıyorum çok da memnunum.Diğeri ise sivilceli dönemlerimin kahramanı.
Detaylara gelelim :)




Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)

Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik:Ledanın çekilişinden kazanmıştım o zamandan beri kullanıyorum yarısından fazlası bitti bile :)
  • 200ml
  • Parfüm,alkol ve renklendirici içermiyor.
  • Gül kokusu var ama yoğun değil
  • Hassas ciltlere özel
  • Cildi arındırıp yumuşatıyor.
  • Nilüfer özlerine sahip
Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)

Bu toniği sivilcesiz yani normal cilde sahip olduğum zamanlar kullanıyorum.Gayet de memnunum yumuşacık bir his bırakıyor.Çok hafif kokusu var ama parfüm gibi değil çiçek gibi :) 

Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)
Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı ve Sıkılaştırıcı Tonik:Sivilceli ve sıkıntılı zamanlarımın toniği.Bununla yüzümü silince sivilcelerimin küçüldüğünü gün be gün gözlemliyorum.

  • 200 ml
  • Alkol içeriyor
  • Çinko türevi ve salisilik asit içeriğiyle arındırıyor
  • Yağlanma ve pürüzlerle savaşıyor
  • Karma ve yağlı ciltler için
  • Parlama ve tıkalı gözeneklerle savaşıyor


Garnier Toniklerim(Saf ve Temiz-Esas Bakım)

Sivilceli zamanlarımın toniği.Alkol var içeriğinde yüzünüze sürdüğünüzde ufak çaplı bir yangın eşliğinde nefes alma güçlüğü çekiyorsunuz kokusu o kadar keskin.Yüzünüzde kir yağ makyaj kalıntısı her ne varsa resmen söküp atıyor.Oldukça güçlü bir içeriği var.Hassas ciltlere kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Sivilce sorunu yaşayan arkadaşlar muhakkak bir denesin salisilik asit sayesinde tıkalı gozeneklere derman oluyor ve benim sivilcelerimin iyileşme sürecini kısaltıyor.

Her iki toniğimin de değerlendirmesi bu şekilde.Hassas ve normal bir cilde sahipseniz Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Toniği,karma ve yağlı bir cilde sahipseniz ve sivilceleriniz varsa Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı Sıkılaştırıcı Toniği tavsiye ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın :)



BENZER YAZILAR

18 yorum

  1. Garnierin urunlerini niyeyse cogu kisi sevmiyor ama ben bayiliyorum arkadas cidden:) hele ki o rahatlatici tonikte gozum var indirim donemi almadim niyeyse normal fiyati da 15 lira o gun ona vermedim ama gittim sirf turuncgil kokuyor diye lorealin tonigini aldim ama garnierde aklim bayiliyorum kokusuna belki benim baktigim farkli cesidi farklidir normal karma ciltler icin olandi loreal tonige de bi bak derim canim kokusu harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Garnierin sadece toniklerini seviyorum sanırım krem ve bbleri illallah getirdi bana resmen :) İndirimde toniği bulursan hiç kaçırma derim her ikiside harika.Lorealin birçok toniğini denedim lakin o dönemler bloğum yoktu :) Sanırım bahsettiğini de denedim :)

      Sil
  2. Ben de garnier toniği kullanıyorum şiimdi, seviyorum... Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. gül suyu en iyisi bence cildi berraklaştırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispartada yaşayan biri olarak gül kokusundan gına geldiği için daha aromatik kokular seviyorum sanırım :) ama gül kokusu seven için mükemmel seçim olur

      Sil
  4. bu iki ürün hakkında fikir sahibi değildim cilt bakım ürünlerinde daha farklılık yaratmayı sevmem bu yüzden denememeye özen gösterirdim ama mutlaka deneyecegim yorumlarından sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal cildin varsa ilkini,sorunlu cildin varsa ikincisini tavsiye ederm canım :) Çok iyi ürünler gerçekten :)

      Sil
  5. Temizlenmiş cilde rağmen pamuktaki kalıntıları görünce iyiki almışım diyeceksin :)

    YanıtlaSil
  6. LOvely post. I Love reading it.

    YanıtlaSil
  7. He probado el desmaquillante de ojos de uva y me gusta!
    Te sigo!
    Besos

    YanıtlaSil
  8. bunlardan biri bende var hangisi unuttum ama daha kullanamadım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dene bakalım canım senin görüşlerini de merak ettim :)

      Sil
  9. saf ve temizin yıkama jeli de bir harikadır =)

    YanıtlaSil