FARMASİCANA İLE FARMASİ ÜRÜNLERİ

Farmasi ürünleriyle tanışmayan kaldı mı :D Ben  Sevgili  FARMASİCANA   sayesinde muhteşem ürünlerle tanıştım :) Benimkide soru işte içe...

farmasi

Farmasi ürünleriyle tanışmayan kaldı mı :D Ben  Sevgili FARMASİCANA  sayesinde muhteşem ürünlerle tanıştım :) Benimkide soru işte içerisinde paraben bulunmayan ürünler üstelik de Türk malı.Lafı uzatmayıp detaylara geliyorum :)

FARMASİ TERRACOTTA POWDER 05



farmasi

farmasi

İçerisinde sim bulunmayan enfes bir aydınlatıcı-allık
Aydınlatıcı-allık diyorum çünkü uçuk pembe renginde :)
Baya bereketli :)
........................................................................................................................

FARMASİ VFX PRO CAMERA READY MAKYAJ BAZI


farmasi

farmasi

Şeffaf rengi ve silikonumsu yapısıyla gözenekleri muhteşem kamufle eden bir baz bu :)
Bu seriye ait fondotenle beraber kullanılınca harika sonuç veriyor :)

.......................................................................................................................

FARMASİ MATTE LIQUID LIPSTICK 08

farmasi

farmasi

Rengiyle yapısıyla gönlümü çelen bu seriye ait iki renk var.03 ve 08 i kesinlikle alın :)

.......................................................................................................................

FARMASİ MATTE LIPSTICK 02

farmasi

farmasi

Pembe rujlar bana yakışmaz derken bir de ne göreyim :) Tonu yapısı rengi enfes 
........................................................................................................................

FARMASİ 3D EFFECT MASCARA

farmasi

farmasi

Fırçasına bayıldığım bir maskara oldu.Ayırması,kirpikleri uzatması harika
.......................................................................................................................

FARMASİ VFX PRO CAMERA READY FONDOTEN 

farmasi

farmasi

Sarı alt tonlu,ince yapılı harika bir fondoten
ben bazıyla birlikte kullanıyorum.Bendeki rengi 01
.......................................................................................................................

FARMASİ LOVE YOURSELF GÖZ FARI PALETİ

farmasi

farmasi

İçerisinde sezonun moda renkleri olan sıcacık tonlar var.Pigmentleri harika :)

Bu ve buna benzer birbirinden güzel Farmasi ürünleri için FARMASİCANA  ile iletişime geçin :)

BENZER YAZILAR

3 yorum

  1. Farmasi'nin en çok merak ettiğim ürünleri kuşkusuz Terracotta pudraları.İlk fırsatta denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Şu sıralar mat rujlar likit yada sitik ..favorilerim benim :)

    YanıtlaSil
  3. Soğuk alt tonlu bir cildiniz mi var yoksa sıcak alt tonlu mu, bunu bileğinizin iç kısmına bakarak anlayabilir, size en uygun saç rengini bulabilirsiniz.

    Cilt alt tonuna göre saç rengi seçimi: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/cilt-alt-tonu-nasil-belirlenir/

    YanıtlaSil