Hijyende tek hareket artık Vissmate

Çamaşır suyuyla gönülleri çelen Vissmate yeni ürünleriyle beğenimizi kazanmaya devam ediyor.

Vissmate temizlik ürünleri

Çamaşır suyuyla gönülleri çelen Vissmate yeni ürünleriyle beğenimizi kazanmaya devam ediyor.
Öncelikle çamaşır sularını geçen seneden beri tercih ediyorum.Bunun birçok sebebi var.En önemlisi beni zehirleyen ağır bir yapısı yok.Normalde çamaşır suları bende geçici olarak mide bulantısı baş dönmesi ve bulantı yapıyor.Yani beni zehirliyor.Tek nefes çekmem bile yetiyorda artıyor.Bunu açık yüreklilikle söylüyorum ki Vissmate de bu sorumları yaşamadım.
Ve gelelim yeni güzelliklere 😍

Vissmate temizlik ürünleri

Vissmate Arap sabunu misler gibi kokusuyla gönlümü fethetti diyebilirim.Ocağımı da sildim mutfak tezgahımı da sildim.
Vissmate temizlik ürünleri

Halımda birkaç leke vardı.Onu da sildi süpürdü.Ben fazlasıyla beğendim 😊 Eski arap sabunlarının itici kokularına benzetmedim aksine eşim bile sordu bu güzel kokan ne diye gerisini varın siz düşünün :)

Vissmate temizlik ürünleri

Bir diğer güzellik bu enfes kokulu yüzey temizleyici :) 
Yüzey temizleyici videomu buradan izleyebilirsiniz :)
Geçen gün instagram sayfamda da videolu olarak denedim ve gerek kokusuna gerek su lekesi bırakmamasına ba-yıl-dım ❤️❤️❤️
Deli gibi köpürmüyor iz bırakmıyor daha ne :) Birkaç çeşidi daha var bu biter bitmez diğerleri de denenecek :)
Vissmate temizlik ürünleri

Gelelim en beğendiğim ürüne :) 
Camlar ve aynalar için camsil kullanırdım.Dakika geçmeden tozlar üzerine yapışırdı.Bu ürün tozu itiyor.İçeriğindeki silikon sayesinde banyo aynamda buhar ve su izi oluşmuyor 👍🏻
Mobilyada toz oluşumunu geciktiriyor 😘 Kış iyice bastırmadan evin tüm camlarını bununla silip bahara kadar rahat edeceğim :)
Bunları deneme fırsatı veren Vissmate ailesine teşekkürü borç bilirim :)
Ben denedim tüm ev hanımlarına tavsiye ediyorum alın aldırın efendim 😊
Detaylı bilgi için;

BENZER YAZILAR

4 yorum

  1. bende kullanma aşamasındayım güle güle kullanın. yalnız marka çalışanları beni üzdü instagram da bunu da bloğumda anlatacam gerçekten anlatmazsam olmaz yani hatta ürünleri geri göndermeyi bile düşündüm o derece kızmıştım anlatacağım hepsini ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum öncelikle :/ Canınızı sıkan mevzuyu yetkililerle emaille iletin mutlaka bi çözüm bulacaklardır.Üzüldüm açıkcası :/

      Sil
  2. Bu marka ürün hiç kullanmadım açıkçası ama merak ettim. Market alışverişinde bulursam deneyeceğim :)

    YanıtlaSil