Bugünkü Makyajım

Herkese Merhaba :) Bugün sıkıldım bunaldım ne yapayım diye aranırken makyaj yapayım dedim.Kısa bir sürede yaptım renklerle uğraşmak eğle...

Mor bahar makyajı

Herkese Merhaba :)
Bugün sıkıldım bunaldım ne yapayım diye aranırken makyaj yapayım dedim.Kısa bir sürede yaptım renklerle uğraşmak eğlenceli oldu iyi geldi bana :) Bahar havası vardı güzel Ispartamda o yüzden tam bir bahar makyajı oldu :)
Umarım siz de beğenirsiniz :)



mor bahar makyajı

mor bahar makyajı


Kirpikler: Maybelline Colossal Volum Express Maskara
Eyeliner: Maybelline Master Precise Likit Eyeliner
Far: Flormar Lilac Harmony 010 Far Paleti
Göz pınarları ve kaş altı : Essence All About Candies Far Paleti

mor bahar makyajı-note lipp gloss no14



Gloss: Note Gloss no:14 Sugar Pink


BENZER YAZILAR

2 yorum

  1. Far gölgelemesini süper yapmışsın bayıldım! :) Çok da doğal, güzel...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) beğenmene çok sevindim <3

    YanıtlaSil