Loreal Skin Perfection Krem

Hayatımın markası Loreal ile devam ediyorum :) Garnier,Diadermine,Nivea,Avon vs vs gibi markalarının tümünün nemlendirici kremlerini de...

loreal skin perfection cream

Hayatımın markası Loreal ile devam ediyorum :)
Garnier,Diadermine,Nivea,Avon vs vs gibi markalarının tümünün nemlendirici kremlerini deneme imkanım oldu.Artılarıyla eksileriyle kimisi çok basit yapıdaydı,kimisi çok yağlı,kimisi yüzümde yangın çıkmışcasına rahatsızlık veren,kimisi sivilcelendiren.
Yani bugüne kadar evet şu krem iyiymiş ben bununla devam edeyim cildime de iyi geldi demedim,diyemedim.
Cilt yapım karma,T bölgemde parlama var ve bazı dönemlerde sivilce sıkıntısıyla boğuşuyorum.
Bunca sıkıntı varken toniklerini,makyaj temizleme suyunu beğendiğim Loreal markasında indirim vardı.Kurban Bayramı nedeniyle %50 indirimle 16 tl gibi güzel bir fiyata iki tane aldım.
İyiki 2 tane almışım iyiki güvenmişim :) Gelelim kremimize ;

Ürünün vaad ettikleri:
*Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir
*Gözenekleri sıkılaştırır,cilt tonunu eşitler
*Cildin kalitesini artırır
*Cildi düzgünleştirir
*Yaş 20-30
*Doku:İpeksi krem
*Öne çıkan içerik: Perline-p

Perline -P nedir? Cildi pürüzsüzleştiren,sıkılaştıran,cilt tonunu eşitleyen mucizevi bir bileşim.Fiyatlarıyla dudak uçuklatan birçok bakım kremlerinde bu içerik mevcut.Tabiki Skin Perfection serisinde bu oran fiyata bağlı olarak daha az.Ama bu bile sizi mutlu ediyor bunu garanti edebilirim.

Farkettiğim değişimler:
*Cildimde hassasiyet oluşmadı,yanma veya sivilcelenme yaşamadım.
*Yumuşacık ama yapış yapış olmayan bir cilt bıraktı geriye :)
*Emilimi çok hızlı,kremi sürdükten bi 5 dakika sonra makyajınıza başlayabilirsiniz.
*Gözenek sıkılaştırma olayı çok bariz olmasa da evet gözeneklerimde küçülme var.
*Kokusu enfes
*Malesef güneş koruma faktörü yok
*Sivilce izlerimde azalma mevcut

Peki nasıl kullanırım?
*Her sabah ve akşam temizlenmiş cildinize ve boynunuza dairesel masaj yaparak uygulayabilirsiniz.
*Kremi bol bol sürmenize gerek yok,çok az bir miktar yeterli oluyor.Aksi taktirde fazla sürülen kremi cilt atabilir.Az ve öz sürün.

Ürün 50ml ben 2014 Kurban Bayramında almıştım daha bugün bitti.Kapağı açıldıktan 12 aya kadar ömrü var.

Başka kremler deneme isteğimi bu ladar köreltecek bir nemlendirici bulduğum için çok mutluyum.İndirim vakitlerini bekleyip yedekleme yapıyorum.Hala size uygun bir nemlendirici bulamadıysanız deneyin derim :)

loreal skin perfection cream

loreal skin perfection cream

loreal skin perfection cream

loreal skin perfection cream



BENZER YAZILAR

2 yorum

  1. Evet güzel bir ürün . Ben de hamileyken kullanmaya başladım . E yaş 28 olunca bak artık kızım kendine moduna girdim. Serumu ve kremi aldım. Bir Nemlendirici kullanılacaksa kesinlikle serumu da alınmalı çünkü serum kremin etkilerini arttırır. Bu da dip not olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle,serumunu da kullanıyorum :) Yakında onun postunu da yayınlarım :) Beğenmenize çok sevindim yalnız değilmişim bu krem hakkındaki düşüncelerimde :)

      Sil