Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

Kozmetik malzemelerimden daha fazla cilt bakım ürünlerim olduğu doğrudur :) Çünkü zaman zaman sivilce sıkıntısıyla başa çıkmak zorunda ka...

Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

Kozmetik malzemelerimden daha fazla cilt bakım ürünlerim olduğu doğrudur :) Çünkü zaman zaman sivilce sıkıntısıyla başa çıkmak zorunda kalıyorum.Karma yapıda bir cilde sahip olmam da cilt bakım ürünlerine olan başka bir zaafım.
Siyah nokta problemim çok olmaz fakat parlama olayı her karma ciltli kadında olduğu gibi benim de başıma bela olmuş durumda.
Bu ürünü 3 ay önce Gratisden 12 tlye almıştım.Gelelim ürünümüzü değerlendirmeye.
Ürünün arkasında yer alan manşet aynen şöyle: Sivilce ve siyah noktalarla savaşınız hiç bu kadar güzel kokmamıştı!
Hadi ya :D Demek bunun kokusu güzel :D :D Yani koku kişiden kişiye değişen bir durumdur.Kimisi sever kimsi sevmez.Ama kim öksürük şurubu gibi kokan bi ürün ister ki.Evet evet aynen öksürük şurubu.Koku o kadar ağır ki resmen başımı ağrıtıyor.Ki ben kokuya fazla hassasiyeti olan biri değilim.Koku benden eksi puan aldı.Bence bu kokuyu tarihten silmeleri gerekiyor :D

Ürünün yapısı ne çok sıvı ne de katı.Jel kıvamında bir ürün bu.Microclear teknolojisine sahip bir ürünmüş evet bu özelliğine bayıldım.Cildinizi çok ince peeling tanecikleri nazikçe temizliyor.
Ürün köpürüyor,özellikle T bölgenize güzelce masaj yaparsanız parlama,sivilce ne siyah noktalarınıza birebir.Cildimde herhangi bir kurumaya sebep olmadı.
Sabah ve akşam ıslattığınız yüzünüze uygulayabilirsiniz.Günlük olarak kullanmakta da bir sıkıntı yok.Cildi çok soyan bir yapısı yok :)
Ürünün tek eksi yanı kokusu,diğer tüm özelliklerini beğendim.
Bir daha alır mıyım? Bu yapıda kokusuz olanını piyasaya sürerlerse kesinlikle alırım :) Neyse ki ürünü bitirdim sayılır kendimi alkışlıyorum :)

Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

Neutrogene Pembe Greyfurtlu Daily Scrub

BENZER YAZILAR

0 yorum