Flormar Lilac Harmony Far Paleti

Herkese iyi akşamlar dilerim :) Makyaj çantamı karıştırırken far paletime denk geldim.Günlük bayıla bayıla kullandığım bu far paletinden...

Flormar Lilac Harmony Far Paleti

Herkese iyi akşamlar dilerim :)
Makyaj çantamı karıştırırken far paletime denk geldim.Günlük bayıla bayıla kullandığım bu far paletinden bahsetmek istedim.
Öncelikle küçük gözlere sahip değilim bu benim için büyük bir avantaj sadece maskara bile sürsem güzel görünmeyi başarıyorlar.Bu sebepten dolayı simli ışıltılı abartılı farları kendime yakıştıramıyorum,gözlerimi daha büyük gösterdiklerini düşünüyorum.

Bu yüzden far seçimimi mat olanlardan yana kullanıyorum.
Renkli gözlü olmanın verdiği avantajla hemen hemen her rengi kullanıyorum.(mavi ve yeşil hariç)
Flormar  010 Lilac Harmony paletindeki tüm renkler nerdeyse benim için üretilmiş gibi.Resimler bazsız olarak çekildi mesela,baz sürülürse daha fazla pigmentli görünüm elde edilebilir.
En soldan sağa;Açık lila,mor ve gri arasında gidip gelen adını veremediğim renk,koyu bir leylak rengi,koyu mor ve puslu bir siyah.
Yani paletin adı renkleri kesinlikle hak ediyor.Mor ve tonlarından hoşlanan herkese tavsiye ederim.
Bazlı kullanımda daha iyi sonuçlar veriyorken bazsız kullanımda ise günlük makyajınızda size eşlik edebilir.
Bunu 1 ay evvel 14 tlye almıştım.Flormar indirimlerine denk geldiğiniz taktirde daha uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz :)
İçinde çift taraflı minik aplikatörü var.Ben pek kullanmayı tercih etmesemde.Ambalajı ise gayet sağlam.
Palet arayışında iseniz şans vermenizi isterim :) Sevgiler :)

Flormar Lilac Harmony Far Paleti

Flormar Lilac Harmony Far Paleti

Flormar Lilac Harmony Far Paleti

Flormar Lilac Harmony Far Paleti

BENZER YAZILAR

4 yorum

  1. Aradığım palet bu olabilir, tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu siteye katılın butonuna tıklıyorum fakat hata veriyor :( ekleyemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bikaç yerde denedim olmadı :( Gfc error veriyo G+ followda sorun yok sanırım :) ;) İlgine teşekkür ederim :)

      Sil