Pure Beauty Cc Krem

Hafif yapılı hafif kapatıcı etkisi olan kızarıklıklara iyi gelen ten grubu ürün ararken buldum bu CC kremimi :) CC krem nedir ? Com...

Pure Beauty Cc Krem

Hafif yapılı hafif kapatıcı etkisi olan kızarıklıklara iyi gelen ten grubu ürün ararken buldum bu CC kremimi :)
CC krem nedir ?
Complexion corrector açılımı.Cilde bakım yapan,parlaklık veren,düzenli kullanımda uzun vadede lekelerin giderilmesine yardımcı olan 
kızarıklıkları gideren renkli kremler.
Garnierin ilk çıkardığı bb kremle bu tarz ürünlere olan ilgim arttı.Gerçi Garnierin bb kreminden o kadar çok şikayetçiyim ki çöpe atmak için tereddüt etmedim.Sürüldüğü anda karma cildim öyle bir hale geldiki resmen cildim fazla yağı kustu isyan etti.Pudraladım olmadı olmadı olmadı.Çöpteki yerini aldı.Bu yüzden Garnierin ten ürünlerinden biraz korkuyorum.
Ardından Nivea bb kremi denedim niveada sıkıntı ise renk skalası oldu.En açık rengi bile bana 3 ton koyu geldi.Bu üründe Garnier kadar olmasada yağlanma yaptı fakat pudrayla sabitleyince daha hoş oldu.
2 tane bb krem denedikten ve Pure Beauty markasının yazılarını okuduktan sonra bunu almak farz oldu.Ben cilt yapısı olarak karma ciltli bir bayanım.T bölgemi muhakkak pudrayla sabitliyorum.

Glowy bitirişli bir ürün bu yani ışıltılı bir bitiş.Heryerde mat ibareli ürünler prim yapmışken bu mat ürünlerin de yüzümü cansız gösterdiğini farkettim.Tabi ışıltılı dediysem öyle kocaman kocaman simli görünüm değil hafif bir ışıltı canlı bir görünüm.Kokusu tatlı bir gül kokusu.Ürünlerde aşırı koku olmadığı sürece bana rahatsızlık vermiyor esasen.
Bendeki rengi natural bunun bir ton açığı ivory vardı fakat bana biraz açık geldi.Pembe alt tonlu bir ürün,yapısı ne çok sıvı ne çok katı.Ben makyaj süngeri veya ellerimle uyguluyorum.Göz altlarıma ve göz kapağıma da çok hafif kullanıyorum ki renk bütünlüğü oluşsun.
Sür-çık bir ürün olduğu ve hafif yapılı olduğu için çok beğendim.
Spf 30PA++ güneş koruması var ve bence gayet yeterli.Bu ürünü bitirmeye niyetliyim faydalarını uzun vadede gözlemlemek ve Pure Beauty markasının başka ürünlerini de denemek istiyorum.
Paraben,lanolin ve alkol içermiyor.Bu konuda hassas olan insanları da mutlu eden önemli bir ayrıntı.
Glowy bitirişli hafif yapılı hem güzelleştirip hemde bakım yapan güneş koruma faktörü olan parabensiz kızarıklıklara iyi gelen bir ürün arıyorsanız bu tam size göre :)
Yağlı ciltli arkadaşların hoşlanacağını pek sanmıyorum ama karma yapıdaki arkadaşlar t bölgesini pudrayla benim gibi sabitleyerek gayet rahat kullanırlar :)
Pure Beauty Cc Krem

Pure Beauty Cc Krem

Pure Beauty Cc Krem

Pure Beauty Cc Krem
                                                                              Tek kat uygulanmış hali



Pure Beauty Cc Krem 
İki kat uygulanmış hali



Pure Beauty Cc Krem


BENZER YAZILAR

0 yorum