Maybelline Baby Lips-Pink Punch

Öyle merak ettirdiler ki bu ürünü bir tane de ben alayım dedim.Mavi alt tonlu uçuk pembe bir ruj alacağıma bunu alayım dedim. Ben 5 tlye...

Maybelline Baby Lips-Pink Punch
Öyle merak ettirdiler ki bu ürünü bir tane de ben alayım dedim.Mavi alt tonlu uçuk pembe bir ruj alacağıma bunu alayım dedim.
Ben 5 tlye aldım :D Bazı internet tabanlı satış sitelerinde 40 liraya falan satıldığını görmüştüm :D Beklentiyi çok ama çok yukarılara taşıdırlar.Bu ürün 40 lira ise kesinlikle bir hüneri vardır dediler ve aldılar.Burdan alanlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum :D
Herneyse gelelim lip balma.Nivea lip balmları benim dudağımı kurutuyor fakat Maybelline ona göre biraz daha fazla nem veren kurutmayan bir yapıda.Rengi resimlerde de görebileceğiniz gibi mavi alt tonlu bir pembe.
Yapış yapış bir yapısı yok,fakat 8 saat nemlendirme vaadi de yalan yani.Bende bikaç saat zor kaldı.Üstüne uzun uzun konuşulacak efsanevi bir ürün değil bana göre normal bir ürün.Dudaklarınız çok kurumuyorsa çok seveceksiniz,ama çok kuruyan dudaklara sahipseniz mutlaka duddak peelingi yapıp öyle kullanın değilse yoluk yoluk görüntülerle hiç de hoş olmayan görüntüler vermeyin derim :)

Maybelline Baby Lips-Pink Punch

Maybelline Baby Lips-Pink Punch

Maybelline Baby Lips-Pink Punch

BENZER YAZILAR

0 yorum