Nivea Miceller Makyaj Temizleme Suyu

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyum azalmışken yeni bir marka denemek istedim.Niveayı önerdiler.Artılarıyla eksileriyle bilgilendirmek...

Nivea Miceller Makyaj Temizleme Suyu

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyum azalmışken yeni bir marka denemek istedim.Niveayı önerdiler.Artılarıyla eksileriyle bilgilendirmek isterim :)

Kokusu var mı?
Neredeyse sıfır koku.Koku olmaması çok güzel.Ayrıca makyajı temizledikten sonra durulamasak da olurmuş :) Bu arada paraben de içermiyor :) Yapısı su gibi :)
Ambalaj 200mllik bana yaklaşık 1 ay rahat yeter.Her gün makyaj yapmayan birine daha çok eşlik edebilir.İçeriğinde üzüm çekirdeği yağı var.

Yüzde bir hassasiyete neden oldu mu?
Benim cilt yapım gereği ilk defa kullandığımda biraz yanma oluyor.Hassas bir cilde sahibim.Lakin arkadaşıma da denettirdim onda bir yanma olmadı.


Artıları
*Cildi kurutmuyor
*Fiyatı uygun Cosmeticadan 10 tlye aldım
*Paraben içermiyor.
*Durulama gerektirmiyor

Eksileri
*Eyelinerı çıkarmakta zorlandı,Loreal bir tık önde
*Cildi biraz ovalamak gerekiyor.

Bana göre standart bir ürün tekrar alır mıyım? Sanırım almam çünkü Loreal bende daha olumlu etkiler bıraktı.
Ağır makyajlar yapmayan,hassas cilde sahip olanlara tavsiye edebilirim.Ağır makyajlarda iki üç kez üstünden geçmeniz gerekiyor..
nivea mıcellar makyaj temizleme suyu

nivea mıcellar makyaj temizleme suyu

BENZER YAZILAR

2 yorum

  1. Göz için farklı, yüz için farklı ürüne talim yani... :)) Göz makyajı temizleyicinin ayrı olması aslında bir bakıma faydalı bile. Yağlı oldukları için hem kalıcı makyajı zorlanmadan çıkarıyorlar, hem de göz çevresini ve kirpikleri besliyorlar. Geri kalan yüz makyajı her ürünle çıkıyor zaten...Bebe losyonu bile kullanmıştım :))) L'oreal'i öneriyorsun madem, bir deneyelim öyleyse :)

    YanıtlaSil
  2. Loreal buna göre bi tık önde Bioderma kullandınmı bilmem Loreal sanki Biodermanın dupesi gibi neredeyse aynı ben yapısını seviyorum ama şu da bi gerçek göz makyajında çift fazlı ürün lazım dediğin gibi içeriğindeki yağ hem kirpikleri besliyor hemde hırpalanmadan kaynaklanan kirpik dökülmelerini telafi ediyo,Garnierin Arginine göz makyajı temizleyicisi göz için harika yarın üşenmezsem biraz ondan bahsedicem :D

    YanıtlaSil