Colgate Optic White Diş Macunu

Neredeyse son 1 yıldır delirmiş gibi diş beyazlatma işlerine o kadar çok kafa yordum ki anlatamam...Bir kaç kez diş hekimime temizlettir...

Colgate Optic White Diş Macunu

Neredeyse son 1 yıldır delirmiş gibi diş beyazlatma işlerine o kadar çok kafa yordum ki anlatamam...Bir kaç kez diş hekimime temizlettirdim.Birçok kez farklı diş macunları,diş pastaları kullandım ama yok nafile.Diş aralarındaki sarılıklara çare olmadı.

Artık yılmışken bu ürünle karşılaştım.Gratis alışverişimin 50 tlyi aşmasından mütevellit bu sevimli bıcırığı bana hediye ettiler.Anneme hediye ederim dedim içimden :)

Kokusu klasik naneli diş macunu kokusu.Rengi açık mavi ve içinde çok ince parçacıklar var sanırım beyazlatma işlemini o parçacıklar yapıyor.Tadı çok keskin değil ben sevdim.

Bendeki 50ml,75 ml olanları 10-13 tl civarında satılıyor.

Etkisi hemen mi görülüyor?
Evet etkisini ben hemen farkettim,normal diş macunlarıyla fırçaladıktan sonra böyle bir beyazlama görmedim.Ama Optic White'la fırçaladıktan sonra rengi en azından 1 ton açıldı.Bunun geçici bir etki olup olmadığını merak edip günün belli saatlerinde delirmiş gibi dişlerime baktım :D 

Kullanırken bezelye tanesi kadar sıkmanız yeterli oluyor daha fazlasına gerek yok :)

Ben bu ürünü en azından bir kez olsa da denemenizi öneririm.Bir şey kaybetmezsiniz.Benim gibi diş beyazlatma konusunda takıntılı arkadaşlara yardımcı olabileceğini düşünüyorum.

Bembeyaz gülüşlerle esen kalın :)
colgate optic white
colgate optic white

BENZER YAZILAR

2 yorum

  1. Çay, kahve gibi ürünler tükettikten sonra ağzı çalkalamak da dişlerdeki renk değişimini azaltan bir faktör;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense dişlerimi fırçalamadan birşeyler eksik gibi geliyor :) Ama geçici çözüm olarak düşünülebilir :)

      Sil