Sivilcelerle Savaşım-Silah 2

Merhabalar her ay belirli zamanlar özellikle alın ve çene bölgemde sivilce sorunu yaşıyorum.Ne kullandım ne denediysem olmadı olmadı olma...

loreal pure zone 30s chrone clear

Merhabalar her ay belirli zamanlar özellikle alın ve çene bölgemde sivilce sorunu yaşıyorum.Ne kullandım ne denediysem olmadı olmadı olmadı..
Üstelik bazı ürünler cildimde aşırı duyarlılığa sebep oldu.Kimisi cildimi yaktı,kimisi hiçbir işe yaramadı.Derken bu güzelliği Gratis alışverişi sırasında gördüm.İncelerken satış danışmanı bayan geldi.Yüzünüzü çok kurutur,tavsiye etmem,hiç olumlu geri dönüşler yaşamadık vs vs.O kadar fazla olumsuzluk saydı ve beni caydırmaya çalıştı ki aklımda soru işaretleri kaldı.
Bir müşteri bir ürünü almaya niyetliyse sen ne diye burnunu sokup benim kararımı sorguluyorsun.Kızdım çalışana çünkü ondan yardım bile istemeden bu ısrarının altında bir şey yatabileceğini düşünüp ürünü gözünün içine baka baka aldım :D

Benim sivilcelerim ayın belirli zamanlarında çıkar.Bazısı elimle yüzümü çok mıncıkladığımdan meydana gelir.
Sınav stresi falan derken soruları çözerken elim devamlı yüzümde olurdu oynar dururdum.Allahtan bu huyumu unuttum da sivilcelerim bir nebze azaldı.
Gelelim ürünümüze kullanım için muhteşem bir pedi var.Pedin arkasında vakum var.İşiniz bitince fayansa vakumlayıp bırakabiliryorsunuz :)
loreal pure zone 30s chrone clear


Vaatler

*Sivilce
*Parlama
*Siyah nokta karşıtıymış.
loreal pure zone 30s chrone clear

Kullanımı
Islatılmış pedin üzerine fındık büyüklüğünde jel sıkılıp ıslak yüze dairesel masajlarla uygulanır.T bölgesine biraz daha fazla masaj yapabilirsiniz.Ped yumuşacık tahriş etmiyor.

Üründen çok memnunum durulandığında tertemiz bir cilt bırakıyor geriye.Kurumaya sebep olmuyor.Sivilceyle mücadelemde kullandığım yüz temizleyicim budur.
Henüz denemediyseniz şans vermenizi öneririm.Sağlıklı günler :) <3


BENZER YAZILAR

0 yorum