Pudra Canavarı

Herkese Merhaba :) Bugün dibini bulduğum pudralardan bahsetmek istiyorum.3 tane pudrayı nasıl bitirdin diyeceksiniz hemen anlatayım.7-8 ...


Herkese Merhaba :)
Bugün dibini bulduğum pudralardan bahsetmek istiyorum.3 tane pudrayı nasıl bitirdin diyeceksiniz hemen anlatayım.7-8 ay evvel sınav stresi dershane falan derken benim yüzüm mayın tarlasına döndü.Ah bir de elim ayağım dursa mıncıkladıkça mıncıkladım.Aman Allahım hatırlamak bile istemiyorum.Isparta Devlet Hastanesinin en deneyimli cildiye uzmanı Nuran Hanıma gittim.Bir güzel fırçaladı beni dünyayı benim kurtaramayacağımı söyledi.Nuran Hanım cildiyeden daha fazla psikiyatrist edasıyla ve biraz da anaç tavrıyla uyardı beni.Onun kadar iyi bir doktora rastlamadım daha önce :)

Herneyse ilaçlar yazdı filan derken sen fondotende kullanıyorsundur kesin dedi.Korkarak evet dedim :D Pudra sür evladım bari daha az zarar verir dedi :)
Nuran Hanımın dediklerine harfiyen uydum ve 1 ay öncesine kadar pudraya devam ettim.Çok şükür şu an sadece özel zamanlarda çıkan sivilceler oluyor o kadı kızında da olur deyip kafama takmıyorum :)
pastelpudra,goldenrosepudra,flormarpudra

pastelpudra,goldenrosepudra,flormarpudra

Soldan sağa Golden Rose 06,Pastel ProFashion 35,Flormar Compact Powder 98

*Golden Rose'u çok sevdim.Yapısı ince ve dibine kadar sıyırdım resmen.Sadece rengini bir ton koyu seçmişim şu an onun bir ton açık rengini kullanıyorum.Kullanılacak hali kalmadı artık sildim süpürdüm :)
*Pastel Profashion pudrası çantamda yerini hep aldı.En son aldığım pudra bu,dibini sıyıracağım :) Golden  Rose pudraya göre daha şeffaf yapıda :) 
*Flormar pudranın ambalajını çok beğendim öncelikle.Üstünde pudra süngeri vardı onu attım.Fırçayla kullanmayı daha çok seviyorum.Bunun rengini de 1 ton koyu almışım daha doğrusu yaz mevsiminde aldım şuan yüzüme koyu geliyor.Golden Rose gibi renkli bir pudra bu.Örtücülüğü gayet iyi :)

İşte böyle dostlar fiyatlarını net hatırlamıyorum doğruyu söylemek gerekirse ama sloganım hep şudur 'Güzel olmak için servet harcamaya gerek yoktur'
Hepinizi öpüyorum :)

BENZER YAZILAR

6 yorum

  1. Küçükken en çok rujlar ve pudralar ilgimi çekerdi. Annemin rujlarını sürerdim saçma sapan. Büyüsem de pudra kullansam diye az beklemedim yıllarca. İlk makyaj malzemem de pudraydı. Daha legal ya kullanımı, çekinmeden kullanılabilecek en masum ürün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk malzemem saçma sapan bir rujdu cırtlak bi kırmızı renk:) Tepine Tepine eczaneden aldırmıştım babama :DHey gidi günler

      Sil
  2. Kapatıcılığı yüksek pudralar favorim...Bu markaların hiç birini kullanmadım pudrada. Öyleyse senin yazından yola çıkarak Flormar'ınkini deneyeceğim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar ten grubunda hakikaten bir numara bence kadife gibi yapısı var çok memnun kalacaksın.Misal ben sadece pudra sürer çıkardım ona rağmen ne sürdüğüm belli olurdu ne de sivilce lekelerim :)

      Sil
  3. Maşallahhh ne çok pudra bitirmişsin benim daha bir makyaj malzemesini bitirdiğim görülmemiştir rujlar hariç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ruj bitiremem kuzum fondoten yasak olunca pudraları sildim süpürdüm :)

      Sil