Bitenler #1

Merhaba Hanımlar :) Bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.Baktım da baya bişeyler bitirmişim aferin bana :) Fark edeceğiniz üzere hiç koz...

loreal elseve,down under,neutrogena,duru,garnier,colgate,avon,nivea,loreal
Merhaba Hanımlar :)
Bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.Baktım da baya bişeyler bitirmişim aferin bana :)
Fark edeceğiniz üzere hiç kozmetik ürünü bitiremedim :( Aslında buna üzülmek de saçma olur.Çok ağır makyajlar yapan,devamlı makyajlı bir yüzle dolaşan biri olmadım ki hiç :)
Hiç fondoten bitiremedim mesela son kullanma tarihi gelmiş ve atmışımdır en fazla.Bitenler içinde kozmetik yok ama bir sürü bakım ürünü var.Hazır mıyız? Hadi başlayalım :)


loreal elseve,down under,neutrogena,duru,garnier,colgate,avon,nivea,loreal

loreal elseve,down under,neutrogena,duru,garnier,colgate,avon,nivea,loreal

loreal elseve,down under,neutrogena,duru,garnier,colgate,avon,nivea,loreal


  • Loreal Elseve Nem Kolajen Bakım Kremi:'Ağırlaştırmadan Nemlendirme' vaadine kapılıp aldım.Ki hakkını da verdi.Hem yumuşacık yaptı saçlarımı hemde yağlı yağlı ağır bir his bırakmadı.8-10 tl arası bir fiyata amıştım.Memnunum kesinlikle tavsiye ederim :)
  • Loreal Elseve Yağlanma Karşıtı Arındırıcı Şampuan:Arındırıcı kelimesi beni cezbetti esasen.Saç uçlarım kuru olsa da saç diplerim çok hızlı yağlanıyor.Elseve saç kremiyle çok uyumlu ikili :)
  • Fruit Kicks Down Under Onarıcı Nem Terapisi:Yazın saçlarım oryalden dolayı çalı süpürgesi gibiydi.Yumuşatsın diye aldığım şampuanlardan biri bu.Yapısı jel gibi ve şeffaf.Kokusu böğürtlenli gibi hoş yani ben beğendim.Ama daha çok beğendiğim onarıcı şampuanlar oldu.
  • Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici Vücut Losyonu:Çok ama çok severek kullandım.Tek dezavantajı pompalı olması bence.Çünkü içinde biraz kaldı :( Ne yapış yapış oluyor ne de emilmesi uzun sürüyor.Duştan sonra nemli cilde uygulayınca harikalar yaratıyor bence.Norveç Böğürtleni kokusu nasıl tarif etsem bilemedim ama hafif bir çiçek kokusunu anımsatıyor.Vücut losyonu arayışında iseniz kesinlikle favoriniz olmaya aday.Yazısı için TIK TIK
  • Duru Gourmet Vişneli Turta Duş Jeli:İçinde tanecikler olan,ekşimsi kokulu bir duş jeli.Ben vişneyi çok seven bir insan değilim esasen :( Bana watsonsdan hediye olarak verilmişti.Tanecikleri köpürünce yok olmuyor ve duştan sonra kokusu hemencecik gidiyor.Bir dahaki sefere vişneli bişey almayacağım :( 
  • Loreal Triple Active Göz Kremi:Ben bunun kutusunu atmışım malesef :( Kavanozda da bilgileri yok görüldüğü üzere.Vaatleri;24 saat nemlendirme,pürüzsüzleştirir,ışıltı verir.Nemlendirme olayını beğendim.Pürüzsüzleştirme ve ışıltı olayını gözlemleyemedim şahsen.Ama nemlendirmesi çok güzel kesinlikle tavsiyed ederim.Kampanyayla almıştım 10-15tl civarıydı sanırım.Göz kremi arayışında iseniz şans vermelisiniz.
  • Garnier Saf ve Temiz Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli:Bunun ne menem bir ürün olduğunu çözemedim esasen.Kimisi yüz temizleme jeli gibi kullanıyor kimisi pamuğa sıkıp makyaj temizliyor.Bence her ikisi için de berbat bir ürün.Garnier gibi bir marka bu ürünü nasıl olur da piyasaya sürer bilemedim.Gerçi ben Neem yüz temizleme jelini de beğenmedim.Yapış yapış köpüren garip bir ürün bu.Misel suların yakınına bile gelemez.Kokusu yok diyor ama garip kekremsi bir kokusu var.Üstelik pompa kısmındaki yay da küflendi! Üstelik duşta falan da kullanmadım sıvı teması da olmadı.Hem bir de sıvı teması olsun arkadaş küflenmek nedir insanı tetanoz edecekler !!!
  • Colgate Optic White Diş Macunu:Bunu çok sevdim vaatlerini yerine getirdi.Beyazlatma ve temizleme konusunda çok iyi.Nefesinizi de tazeliyor üstelik.Beyazlatma konusuna takılmışsanız ben gibi bir deneyin derim :) Yazısı için TIK TIK
  • Neutrogena Hızlı Emilen Bakım Kremi:Ben bunu el kremi olarak kullandım.Soft bir bitirişi var yapış yapış yada yağlı bir görüntüsü yok.Nemlendirmesi gayet iyi.Neutrogena ürünlerini seviyorum ben özellikle de kremlerini :) 
  • Nivea Black/White Deodorant:Siyahlarda beyaz,beyazlarda sarı leke bırakmıyor tamam iyi hoş da o koku da ne? Kokusunu hiç ama hiç sevmedim.İz olayı güzel fakat benim nazarımda kokudan elendi bir daha almam.
  • Avon Little Black Dress Body Mist:Ben bu vücut spreyini çok ama çok sevdim.Parfümüyle aynı kalıcılıkta.Ben bunu yazın bayıla bayıla kullandım.Bir avoncu arkadaş bulursam hemen siparişini vereceğim.Yazısı için TIK TIK
  • Loreal Perfect Clean Yüz Temizleme Jeli:Pediyle gönlümüzü çalan bir temizleyici.Bunun Chrone Clear serisini halen kullanıyorum.Bunu alalı bir yıl kadar oldu.Süresi bitmeden kullanıp bitirdim.Normal ve karma cildi olup sivilce ve siyah nokta sorunu olmayan herkese gönül rahatlığıyla öneriyorum :)

BENZER YAZILAR

12 yorum

  1. Caniiim ne guzel seyler bitirmissin goz kremi konusunda ayni fikirdeyim kullandigim ilk goz kremimdi ve cok sevmistim ben ayrica little black dressin kokusuna ben de bayiliyorum vucut spreyi parfum gibi kaliciysa cok iyiymis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım baya kalıcı çantaya at çık :) Kremi bende çok sevdim ama farklı markalar deneyeceğim :) Biriktirdim mahsus iki tane şey koyup ahanda bunları bitirdim demeyeyim dedim :) Öpüldün :)

      Sil
  2. Avonun vücut spreyleri süper oluyor, ben de severek kullanıyorum cnm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Tuğbacım misler gibi de kokuyo valla :) Ha bu arada sen anneymişsin :) Ay nasıl şaşırdım ben seni bekar sanıyordum maşalllahh sübhanallah :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aynen canım :) Gelsin yeniler :) Bunlar bitince içimde alma arzusu alevleniyor başıma iş açacağım sanırım :D

      Sil
  4. Avonun parfüm grubu gerçekten başarılı bence.çevremizde avoncu olsa keşke de alsak sık sık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım kozmetiğinden tiksiniyorum ama parfümlerde hakikaten başarılı :) Çevrede avoncu vardır var olmaya da dürüstünü bulmak zor.Geçen sene ruj sipariş ettim kabı açılmış parfüm sipariş ettim sıkmışlar :/ Bu işi dürüst yapan birileri olmalı öyle değil mi :(

      Sil
  5. Evet avonun parfümleri birçok orjinal parfüme görede daha kalıcı oluyor.Fiyatları da uygun bizde kardeşimle bi tanıdığımızdan alıyorduk.Bi kaç kere yarım çıkınca bizde üye olduk.Satış yapmadık şimdiye kadar sırf kendi ihtiyaçlarımızı alıyoruz.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya bikaç kez sipariş verdim eşe dosta sonrası gelmedi :) Bende bıraktım yoksabi ton şey alıyordum her ay :D

      Sil
  6. Merhabalar :)(:
    Keşif etkinliğinden geliyorum :)(:
    Banada beklerim...

    aycinmutlu.blogspot.com

    YanıtlaSil