Softem Saç Bakım Yağıyla Saç Maskesi

Merhaba Hanımlar :) Nasılsınız,umarım iyisinizdir :) Föndür,maşadır,düzleştiricidir derken saçlar oluyor bir süpürge.Üstüne bir de kimya...

softem saç bakım yağı iel saç maskesi
Merhaba Hanımlar :)
Nasılsınız,umarım iyisinizdir :)
Föndür,maşadır,düzleştiricidir derken saçlar oluyor bir süpürge.Üstüne bir de kimyasal işlemler eklenince saçlarımıza dokunmak bile istemiyoruz.
Benim geçen yaz sarışın olma maceram hüsranla sonuçlanınca tekrardan koyu kumrala dönüş yapmıştım.Renge döndüm dönmesine ama saçlarım kırıklarla doldu.İki kez kesim yapıldı ve sık sık saç maskeleri ile destekledim saçlarımı.
Şu an şükür ki uçlarında düğümlenme yada tarama zorluğu yaşamıyorum.Saç bakım yağımızı nasıl uyguluyoruz ona bakalım :)
Saç bakım yağımı 3,5tlden Bimden aldım.Bu sanırım 3. kutum ve yedekledim.
İçeriği

  • Susam Yağı
  • Badem Yağı
  • Çam Terebentin Yağı
  • Çörek Otu Yağı
  • Zeytin Yağı
  • Isırgan Yağı
  • Defne Yağı
  • Jojoba Yağı
  • Havaii Cevizi Yağı
  • Biberiye Yağı
  • Mersin Yağı
  • E Vitamini
İçeriği oldukça çeşitli bir bakım yağı.Bunları tek tek alıp karıştırıp yapmaktansa bu bana daha kolay geldi.

softem saç bakım yağı iel saç maskesi

Maskemiz için gerekli malzemeler :)

  • Saç Boyası Fırçası
  • Softem Bakım Yağı
  • Bunlara ek olarak 3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
  • Alüminyum folyo
  • Kullanmadığınız bir kase
  • Tel tokalar


3 yemek kaşığı Softem Saç Bakım yağı ve 3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı kaseye alınır.Saç bakım yağında zeytinyağı mevcut fakat benim saçlarım zeytinyağına bayılıyor,o yüzden ekstra ekleme yaptım :)
Saç diplerinde yağlanma olan arkadaşlar maskeyi diplere sürmese de olur.Kuru saçlar ise bol bol sürebilir.Her yere eşit dağılım sağlandıktan sonra tel tokalarla saçlar arkaya toplanır.Alüminyum folyoyla kafanızı bi güzel sarın :D 
İşaretler filmindekil gibi uzaylılaran korunmak için değil,maskeyi saçlarımız emsin diye yapacağız bu işlemi :D 

softem saç bakım yağı iel saç maskesi

Şöyle görüntüler ortaya çıkacak :D Yumuşacık saçlar uğruna değmez mi? Bence değer hadi kolay gelsin :) <3

BENZER YAZILAR

14 yorum

  1. Ahahahahahahahahahahah ay gorsele cok guldum :D o sac bakim yagindan bende de var ama cok zahmetli geliyor bana sur de beklet de yika da yetmedi bidaha yika falan dus sonrasi sac serumuyla yetiniyorum ben sacimda boya yok hic duzlestirmedim desem yeri masa falan da yapmiyorum oyle sap gibi dolasiyorum sacimda boya da yok sadece kendimi daha kizsi hissetmek istedigim zaman yapiyorum sanirim bunlari ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D annem bana uzaylı zekiye diyo o haldeyken aklıma bu film geldi cuk oturdu :D :D :D Daha 'kızsı' hissetmek hmmm :) :D :D :D :D sen çok mu hırlısın sanki şu lafların öldürüyo beni gülmekten :D Bana da zor geliyor üşeniyorum hatta ama saçlar SoS verince mecburen yapayım dedim artık :)

      Sil
    2. Hirli ne be :D ayy oyle ama ya kizsi yani napiyim:D canimsin ya senin yaptigin dogru benim asil ugrasmam lazim boyle seylerle :))

      Sil
    3. Hırlı ya işte şu bildiğimiz :D Sende komiklikte benden aşağı kalmıyorsun yani:D Köftene danam dediğin günden beri gülerim :D

      Sil
  2. Softem markasının kaş kirpik yağını kullanıyorum ben de şu an. Ama böyle sarmak mümkün olmuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) evet bu şekilde sarmak mümkün olmaz :) kaş kirpik yağından memnun musun canım :)

      Sil
    2. Henüz 1 hafta oldu başlayalı. Muhakkak bilgisini paylaşacağım:)

      Sil
    3. Hadi bakalım umarım işe yarar bende alırım :)

      Sil
  3. yaklaşık bir yıl öncesine kadar saçlarım çok aşırı dökülmüştü ve saçlarım aşırı seyrek görünüyordu. ben bu ürünü bir yıldır haftada 2 defa uygulamak suretiyle kullanıyorum ve çok memnunum. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel sizde de işe yaramış demek ki :)

      Sil
    2. evet ben memnun kaldım. biraz zahmetli fakat işe yarıyor. :)

      Sil
    3. Zahmetine katlanıcaz artık :)

      Sil
    4. Kafamizda ne kadar bekletiyoruz ki bunu

      Sil
    5. Ben 3 yada 4 saat bekletiyorum sizin sabrınıza bağlı :)

      Sil