Superdrug Maskeler (Raspberry,Witc Hazel)

 Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrr :) Nasılsınız Sevgili Dostlarım :) Ben şükür ki iyiyim uzunca bir süredir yazmamış olmanın verdiği rahatlı...

superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)
 Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)
Nasılsınız Sevgili Dostlarım :)
Ben şükür ki iyiyim uzunca bir süredir yazmamış olmanın verdiği rahatlığı bir kenara bırakmanın vaktinin geldiğini düşünüyorum artık.Ufak ufak aklımdakileri yazıyorum.
Uzun bir süredir bu maskeleri yazmayı planlıyordum nasip kısmet bugüneymiş.
Ben tam bir cilt bakım insanıyım.Duş jelleri,şampuanlar,kremler,maskeler,tonikler neler neler.
Makyajdan daha fazla kalbimi çalıyor.Ütopik olacak belki ama makyajsız bile güzel görünmenin hayallerini kurmaktayım.Çok sıkıntılı bir cildim olmasa da benim de sıkıntılı olduğum durumlar mevcut ne yazık ki...
Gözenekler,T bölgesinin bitmek tükenmek bilmeyen parlama merakı,ara sıra ziyarete gelen sivilceler...Saydıkça içim karardı :)
İşte bu saydıklarımdan kurtulmak için kullandığım yöntemlerden biri maskeler.Bugün tanıtacağım maskeler çamur maskeleri.Kil ve çamur maskeleri içeriğindeki vitamin ve minareller sayesinde hem arındırma hem de canlandırma vazifesini üstleniyor.
Aynı markaya ait iki farklı maske var elimde.Bunlardan birinden hakikaten nefret ederken diğeriyle gayet iyi anlaşıyorum.Haydi inceleyelim :)

superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)
superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)

  • Ahududu aromalı
  • 75 ml
  • Fiyat 6 tl
  • Arındırması idare eder
  • Kocaman parçacıklar var içerisinde
  • İçeriğindeki parçalar yüzünden durulama esnasında masaj yapılamıyor
  • Diğer maskede Cruelty-Free* ibaresi varken bunda mevcut değil
  • Ölü deri hücrelerinden arındırmayı vaat ediyor
Bu maskeden hiç ama hiç memnun kalmadım arkadaşlar.Ne bileyim kocaman kocaman ahududu çekirdeklerini niye içeriğe eklersin hadi ekledin barı parçaları küçült.Ölü derilerden arındırmayı vaat ediyor lakin işe yaradığına dair bir  emareye rastlamadım.Durularken canımı yaktı bir daha alınmayacak...
-o-

superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)
superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)
superdrug maskeler(raspberry-witch hazel)
  • Cadı fındığı aromalı (Witch hazel en son görseldeki)
  • 75ml
  • 6 tl
  • Arındırması iyi,mentolümsü bir aroması var
  • Parçacıkları yok ve yoğun
  • Cruelty-Free* ibaresi mevcut
  • Normal ve karma ciltler için


Diğer maskeye oranla bunu daha çok sevdim.Hafif mentollü bir aroması var aynı zamanda yüzümüzü de ferahlatıyor.Sürdükten sonra 10-15 dakika bekliyorum duruladıktan sonra hafif bir tonikle cildimi arındırıp nemlendiricimi sürüyorum.Haftada en az 2 kere bu rutini yapıyorum ki ciltteki gözenekler tıkanmasın.

İşte böyle dostlarım.Alttakini normal ve karma cilde sahip herkese tavsiye ediyorum.Memnun kalmanız ümidiyle kendinize iyi bakın :)

*Cruelty-Free: Türkçeye çevirdiğimizde 'zulümsüz,işkencesiz' anlamına geliyor.Hayvanlar üzerinde test yapılmamış ve hayvansal bir içerik kullanılmamış ürün demektir.








BENZER YAZILAR

2 yorum

  1. Daha önce rastlamamıştım hiç bu ürünlere.Bilgilendirici bir yazı olmuş canım.Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil