Cettua Nose Strip (Burun Bantları)

Gününüz aydın olsun Dostlarım :) E tabi bu aydınlık günle de kalmasın cildiniz de aydınlık olsun :) Ama bazen olmuyor biliyorum :( Cilt ...

cettua-nose strip-burun bantları
Gününüz aydın olsun Dostlarım :)
E tabi bu aydınlık günle de kalmasın cildiniz de aydınlık olsun :)
Ama bazen olmuyor biliyorum :( Cilt sorunları bitmiyor tükenmiyor.Parlama,sivilce,siyah noktalar.. Daha fazla sayıp içinizi karartmayayım sabah sabah :)
Bugün siyah noktalar için aldığım bir ürünü tanıtacağım size.Cettua Silky and Clear Nose Strip 
Bu ürünü  14Şubat Gratis indiriminden almıştım.Yazısı için TIK TIK Oldukça uygun fiyatlı bir ürün.Haydi inceleyelim..



  • Ambalaj içeriği 6 adet
  • Cadı fındığı içeriyor (witch hazel)
  • Fiyatı 2,50 tl





cettua-nose strip-burun bantları

Bantlar ayrı ayrı paketlenmiş.Pakedi açtığınızda şeffaf banda yapıştırılmış burun bandınızı görüyorsunuz.Çıkıntılı olan kısım burun ucuna gelecek şekilde yerleştiriliyor.
Ben 4 tanesini denedim ve bu ürüne karşı bir fikir edindim.Ve malesef ki fikirlerim olumlu değil.Şeffaf banda yapışık kısmı ıslatıyor ve buruna yapıştırıyorsunuz.15 dakika bekleme süresi var.Fakat siyah noktalarla hiçç alakası olmuyor bandımızın.
Burnunuza ağda yapmışçasına tüm tüyleri alıyor.Ama siyah noktalar olduğu gibi kalıyor.
Ürünü duş sonrası da denedim belki gözenekler açılır daha güzel olur dedim ama nafile.
Burnunuzun üstündeki ayva tüylerinin tamamını alıyor,bu durum umarım ileride sıkıntı yaratmaz ve cildimi tüylendirmez.
Ürünle alakalı olumlu bir durum gözlemleyemedim.Yeni burun bandı arayışına girdim.Önerilerinize açığım dostlarım.
Sevgiyle kalın,hoşçakalın :)


BENZER YAZILAR

20 yorum

  1. Ben de her ürünü denememe taraftarıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu denemeyin bence :) Paranıza yazık olmasın :)

      Sil
  2. ben zaten bu urunlerin bir ise yaradigini simdiye kadar gormedim malesef :( neyse ki denediginiz urun ucuzmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım allahtan fiyatı uygundu sizi uyardım siz bari almayın :)

      Sil
  3. Yeni keşfettim sayfanızı ve hemen takibe aldım. Bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz bilgisayarımı açar açmaz sayfanızı ziyaret edeceğim sevgiler :)

      Sil
  4. ay inanmıyorum tüyü nasıl alıyo içime dert oldu, bir fark oldumu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya ayva tüyleri varya onların tümünü aldı ışığa tutunca anca gördüm zaten çekerken de baya canımı yaktı.Umarım koyulaşmaz o tüyler :( Anlamadığım şu bu kadar kuvvetli bişey siyah noktaya nasıl fayda etmez ağda niyetine kullanılsa daha başarılı sanki :D

      Sil
  5. Rituel de Beautemarkanınki süper, tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu markanın ürününü nerden bulabilirim acaba :)

      Sil
  6. Sağol canım fikirlerini yazdığın için olumsuz sonuçları da paylaşmak lazım.Ben yandım siz yanmayın türünden:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben yandım siz yanmayın doğru dedin :)

      Sil
  7. Merhaba ben watsons'ın burun bandını kullandım bir süre. Duştan sonra peeling yapıp ölü hücreleri temizledim sonra da burun bandını yapıştırdım bekledim ve çıkardım. Bu şekilde kullanınca gerçekten etkili oldu size de tavsiye ederim :) Bana da beklerim. http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu alıp kullanayım umarım bende sizin gibi memnun kalırım :) Bende duş sonrası kullandım ama nafile :) Hemen geliyorum bloğunuza sizde hoşgeldiniz :)

      Sil
  8. Merhabalar. Blogunuz yeni açılan moda sitemize eklenmiştir. Böylece site trafiğiniz daha hızlı artacaktır. Başarılarınızın devamını dilerim. Blogunuzun bağlantısına buradan ulaşabilirsiniz>> Kırmızı Rugan Ayakkabılarım


    Ayrıca sitemizdeki kodu da blogunuza eklerseniz, takipçi yönünden extra bir fayda daha sağlamış olur size. Koda buradan ulaşabilirsiniz. http://www.modaland.org/p/hakkinda.html

    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pc açınca kodu da eklerim :)

      Sil
  9. Canım çok haklısın bende çoğu kişiden tüylenme yaptığını duydum ve arkadaşımdada gözlemledim :/ korkudan almıyorum . Takibindeyim artık kırmızı rugan ayakkabılı kızz :) senide beklerim :) bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ciddi misin canım sen :( 3 kez kullandım ay inşallah bişey olmaz kurt adama dönüşmek istemiyorum :( Hemen geliyorum bloğuna canım 1 kişilik tabak daha koy :) <3

      Sil
    2. korkma korka olmaz bişicikk :) dolunayda saklanırsın olur bite :P şaka şaka ondan tüğlenme problemi de var dı canım belki o yüzden çok çabuk tüğlenme yaptı .seve seve ağırlarım seni :) :* :* :*

      Sil
    3. Hmm o derece Tüylenme oluşmadı bende şükür ki :)

      Sil