13.6.15

Fakir Diamond Saç Kurutma Makinesi Reziiliği

Herkese Merhabalar
Tahmin edildiği üzere büyük bir sinir ve nefretle kaleme alıyorum bu yazımı.1 ocak tarihinde bir saç kurutma makinesi aldım.Herşey iyi hoş 2 ay kadar sorunsuz çalıştı makinem sonra güç düğmelerinde sorun çıktı.İşte bundan sonra okuyacaklarınız resmen yılan hikayesi...

  • 2. seviye ısı çalışmıyordu,her normal vatandaş gibi internetten teknik servis bilgilerine ulaştım ve servise teslim ettim.Yaklaşık 3-4 gün sonunda aradılar güya cihazım olmuş gidip teslim aldık.2 gün sorunsuz çalıştı bu sefer cihaz tamamen gitti.
  • Bu sefer hiçbir ısı kademesi çalışmıyordu yine servis aldı.Bir 3-4 gün daha bekledik gidip teslim aldık bu sefer içinde çıtır-çıtır artık lehim sesleri geliyordu.Kopan ve fazla gelen lehim parçaları cihazın içinden temizlenmemişti.Cihaz her çalıştığında kopan lehim parçaları pervaneye takılıyordu.Birkaç kez takıldı cihaz yine tamamen gitti.
  • Yine servise verdik.Yalnız bendeki de iyi sabırmış hakikaten kafalarına nasıl çarpmamışım cihazı hayret ediyorum.Yalandan yine bir tamir geçirdi.'Hilal sabret hilal sabret' telkinleriyle cihazı aldım tekrar.
  • Bir hafta geçti yada geçmedi cihaz bu sefer elektrik kaçağı vermeye başladı.Tam 2 kez elektrik çarptı bir gün boyunca akıma uğrayan elim uyuşuktu.En sonunda olacak gibi değil servise falan uğramadan ana merkezini aradım.Bayana izah ettim durumu.'Tamam siz servise verin cihazın değişimi için onay versinler' dedi.
  • Kalktık gittik değişim onayı için bu sefer adam kendi çapında 'Yahu bunlar beni adam yerine koymadı ana bayiyi aradılar muhtemelen şikayet de etmişlerdir' tribiyle bir afra bir tafra halinde cihazın değişimine onay verdi.
  • Bitti mi? Hiç biter mi bu lanet olası markanın çilesi.Yeni cihaz geldi meğerse servise cihaz gelmiş bu zozik yetkili servis kininden dolayı haber vermemiş cihaz 5 haziranda teslim edilmiş(kargo bilgilerini de yırtmayı unutmuş gerizekalı) ben ayın 8inde ana merkezi aradım sonra açığa çıktı herşey.Neyse cihazı teslim aldık.
  • İnanırmısınız kutuyu açtım başladım saçlarımı kurutmaya başladı tuhaf bir yanık plastik kokusu.Hem makinenin ucu hemde kurutma aparatı başladı erimeye.Evet evet ERİMEYE BAŞLADI.
  • Ana bayiyi aradım lanet olası cihazlarının eridiğini paramı istediğimi belirttim.Beni yine servise yönlendirdi.Neymiş 'cihazla alakalı her türlü işleme yetkili servis aracılık edermiş' 
  • Cihazı dün babamla birlikte teslim ettik.Bugün de yetkili servisten mesaj gelmiş.Cihazınızı alın yetkili servisle halledin sorununuzu diyor.

Fakir Diamond Saç Kurutma Makinesi Reziiliği

Fakir Diamond Saç Kurutma Makinesi Reziiliği

Fakir Diamond Saç Kurutma Makinesi Reziiliği

Normalde bir firmayı karalamak,kötülemek adetim değildir.Ama Fakir haddini fazlasıyla aştı.
Siz siz olun bu adi,dandik,kalitesiz,yetkili servis ağı çökmüş,beş kuruş etmeyen firmaya para kazandırmayın.
Ben bunun ücretini alırım yada alamam o kısmını bilemem.Bu yüzden işi gücü bırakıp bu 5 KURUŞ ETMEYEN FİRMAYI elimden geldiğince YERİN DİBİNE SOKACAĞIM.
Ben 10 kere servise giderken utandım haklı olduğum halde,FAKİR FİRMASI BİRAZCIK YÜZÜNÜZ VARSA SİZDE UTANACAKSINIZ!!!!
Pazartesi günü de Tüketici Haklarına şikayetimi görsellerle birlikte bildireceğim....

14 yorum:

  1. Ayyy inanmıyorum yahuuu ne sinir bi durum şikayet vara da yaz Hilalcim öpüyorum geçmiş olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim valla yazdım yazmaya da kendi ürünlerinin bile arkasında durmaktan aciz bir firma var ortada.Utanma arlanma falan yok

      Sil
  2. ayy çok kötü . Ben Rowenta kullanıyorum 6 yıldır hiç sorun çıkarmadı. 4 yıl önce de şehir dışında olduğum zaman Migros'dan aceleyle touch almıştım ama Maşallahı var ne sorun çıkardı ne başka bir şey. Rowenta'dan çok daha iyi üstelik :) Fakir ürünleri ne yazik ki öyle erkek arkadaşıma aldığımız elektirik süpürgesi de saç kurutma makinası da bozldu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bir mağdur daha.Ya nerden buldum ben bu markayı adında meymenet yok :( Para iadesi falan yaptırabildiniz mi ne bileyim telafi ettiler mi sanmıyorum ama.Rowenta almadığıma pişmanım off :(

      Sil
  3. Biz ugrasmak istemedik canim. Sac kurtmasi1. Atarda calsyor idare edyorz kullanmadigi icin . Supurgeyi de attik daha duzgun marka aldik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçmalığa bakar mısın ya :( Bakalım yarın arayıp uğraşacağım baktım olmadı içine 1 adet salatalıkla beraber saç kurutma makinesini yollayacağım tuzlasın tuzlasın yesinler ne diyim artık :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :( Yazdım ki siz bari mağdur olmayın :)

      Sil
  5. ben okurken bile nasıl sinir oldum anlatamam canım sen çok iyi sabretmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç sorma canım yazarken elim ayağım titredi yine sinirden ! Siz siz olun bu markaya şans vermeyin gerçi markadan ziyade o dangalak yetkili servsin halt etmesi bu bir üst modelle değişim yapılacakmış bugün mesaj geldi bakıp göreceğiz

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈

previous post previous post home