Clean&Clear Derinlemesine Etkili Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Merhaba Sevgili İzleyicilerim :) Cilt bakımı benim için makyajdan hep önce geldi.Zaten sağlıksız bir cilde ne fondoten ne de başka bişey...

Clean&Clear Derinlemesine Etkili Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Merhaba Sevgili İzleyicilerim :)
Cilt bakımı benim için makyajdan hep önce geldi.Zaten sağlıksız bir cilde ne fondoten ne de başka bişey fayda etmez.
Cilt bakımı da sadece temizlemekle krem sürmekle olmuyor ne yazık ki.Cilt ilk önce içten beslenecek.Sağlıklı beslenme ve spor hayatınızda yoksa ne yazık ki vücut buna tepkisini veriyor.
Ben yüz temizleme jellerine bayılıyorum.Özellikle sivilceleri tedavi ediyorsa değmeyin keyfime.
Benim gibi dönem dönem sivilce sıkıntısı yaşıyorsanız salisilik asit içeren ürünlere yönelmenizi tavsiye ederim.
Neyse lafı çok uzatmadan Clean&Clear Yüz Temizleme Jelinden bahsedeyim :)

  • Ürün 150 ml
  • Yağsız
  • Salisik asit içeriyor
  • Malesef paraben var
  • Mentollü bir aroması var(ama keskin değil)
  • Köpüren bir ürün
  • 12 aylık kullanım ömrüne sahip
Clean&Clear Derinlemesine Etkili Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Clean&Clear Derinlemesine Etkili Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli


Ben genelde köpüren ürünleri seviyorum daha temiz hissetiriyor :) Kokusu,ferahlığı hoşuma gitti.Yıkadıktan sonra biraz kuruma yapıyor ciltte çok rahatsız edici boyutta değil zaten temizledikten sonra tonik ve nemlendiriciyi kimse unutmuyordur bence :) Paraben içeriyor olmasa tekrar alabilirdim ama malesef farklı ürünler denemek istiyorum :)
Sizin favori yüz temizleme ürününüz hangisi?


BENZER YAZILAR

7 yorum

  1. Farmonayı kullanıyorum canım bende çok memnunum ondan :)

    YanıtlaSil
  2. He probado pocas cosas de esta marca!
    Besos

    YanıtlaSil
  3. Kurutur murutur diye kaçıyorum böyle fresh ürünlerden canım sen güle güle kullan...
    Kahve yanı makyaj'a baktın mı sen hiç canım? Ben ikiye ayrıldım biliyosun değil mi? Kahve yanı kitap, kahve yanı makyaj... O fotoğrafı değişmiş gördüğün kahve yanı kitaptı... Öbürüne de bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hiç haberim yok şimdi ben sana bi header hediye edeceğim hangi bloğunun ihtiyacı var acaba :) mobildeyim sen bana kadinolmakeglencelibisey@gmail.com dan ulaş :)

      Sil
  4. Öncelikle yazma şekline, tarzına bayılıyorum çok sıcak geliyor öpüyorum seni :) Ürüne gelirsek içeriğini hiç beğenmedim ama zaten jellerin çoğu böyle maalesef.. Garnier'ın Neem temizleme jelini denemediysen dene kesinlikle çok güzel ben onu kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bende senin tarzını seviyorum net ve güzel görseller koyman da güzel kendime yakın görüyorum bu yüzden seni :) Bol görselli,hoşsohbet daha ne olsun :)Evet canım paraben var malesef :( Garnier Neem kullandım canım ama benim cildim biraz inatçı ve daha kuvvetli ürünler istiyor :) Neem bana birazcık hafif kaldı bu yüzden toniklerim de hep alkollüdür :)

      Sil