Bitenler #5

Merhabalar :) Nasıl geçiyor günleriniz ? Benim çok iyi bu aralar :) Atandığım şehir yarın belli oluyor kalbim küt küt çarpıyor :D Ay inşa...

Bitenler #5
Merhabalar :)
Nasıl geçiyor günleriniz ? Benim çok iyi bu aralar :) Atandığım şehir yarın belli oluyor kalbim küt küt çarpıyor :D Ay inşallah Antalya çıkar :D
Hadi hayırlısı..
Bugün bitirmek için resmen mücadele verdiğim ürünler var.Birkaç ürün hariç hiçbirini sevmedim sevemedim.
Bakalım nelermiş...



Bitenler #5

  • Parmex Aseton:Güya besleyiciymiş pehhh ! Resmen tırnağımı soydu bu şey..Yani araba boyasını bile çıkarabilecek bir gücü var bu kadarına ne gerek var? Tamam koyu renk ojeleri affetmiyorsun ama benim hassas tırnaklarımın içine ettin!!! Bir daha alınmayacak..
  • Superdrag Raspberry&Macadamia Nut Saç Kremi:Yani ne menem bir üründür bu.İçinde pütür pütür partikülleri olan enteresan bir saç kremi...Kokusu çok güzel ama saçlarımı gram yumuşatmadı.Bu boyalı saçlar için olanıymış külliyen yalan.Hiç ama hiç hoşuma gitmedi resmen çöp...
  • Loreal Triple Active Jel Krem:Karma ciltler için olan bir yüz kremi bu..Ama bence kuru ciltler için.Sebebine gelecek olursak resmen yağlı yağlı bir bitirişi var.T bölgem disko topuna döndü hiç ama hiç hoşuma gitmedi.Ama kuru ciltlere tavsiye ederim nemlendirmesi gayet iyi :) Yazısı için TIK TIK
  • Superdrag Raspberry Yüz Maskesi:İğrenç ötesiiii !!! İçine peeling için parçalar koymuşlar e iyi yapmışsınız da neden onları tuğla gibi kocaman kocaman koydunuz ? Resmen sokaktaki kumu çakılı yüzünüze sürtüyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz.Hiç hoşuma gitmedi.Yüzüme sürdüm fazla ovalamadan duruladım değilse yüzümü çizecekti bir daha alınmayacak.Yazısı için TIK TIK
  • Neutrogena Pore&Shine Peeling Jel:Hayır Neutrogena bu jel değilll...Kremsi formda bir peeling bu.Çok ama çok hafif durulayınca yüzünüz bebek gibi oluyor.Ama muhteşem peeling yaptığını söyleyemem çünkü tanecikleri çok az bu yüzden elinizin altından kaybolup gidiyorlar.Ama buna rağmen çok sevdim ben bu ürünü.İleride yine alabilirim :)
  • Clean&Clear Derinlemesine Etkili Ferahlatıcı Temizleme Jeli:İçerisinde salisilik asit bulunan karma ve yağlı ciltlerin sevebileceği bir yüz temizleme jeli.Mentolümsü bir kokusu var ama çok keskin değil.Benim T bölgem için iyi geldi ama yanaklarımı biraz kuruttu.Piyasada bir ton temizleme jeli var buna tekrar geri dönermiyim bilemedim.
  • Loreal Pure Zone Yüz Temizleme Jeli:Kokusunu erkek parfümüne benzettiğim sivilcelerimle çok iyi mücadele eden bir yüz temizleme jeli.Kurutma yada başka bir hassasiyet yaratmadı.Kokusu koku hassasiyeti olanlara ağır gelebilir koklamadan almayın derim.Bunda da salisilik asit mevcut yani tıkalı gözeneklere birebir.
Benim bitenler yazım böyle hanımlar :)Şunların içinden hangisini bir daha almak istersin derseniz kesinlikle Loreal Pure Zone derim kendisiyle çok iyi anlaşıyoruz :) Elimdekiler biter bitmez geri döneceğim.
Bunların arasında sizin kullanıp memnun kaldıklarınız oldu mu? :)
Sevgiler ;)

BENZER YAZILAR

15 yorum

  1. Anlattığı ve tanıttığı ürünlerin hepsi ile aşk yaşayanlara alışık olunca garip geliyor böyle postlar. Bir o kadar da hoşuma gidiyor olduğu gibi yazanları görünce.
    Samimiyetinizden dolayı kutlamam lazım sizi. Her ürün her cilde her saça iyi gelecek diye bir kaide yok ama bizim bazı şımarık bloggerlarımız nedendir bilinmez her ürüne bayılıyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğenmene çok sevindim çok teşekkür ediyorum :) Ya o herşeyi beğenmek bana da enteresan geliyor ne bileyim yaranır gibi ...Şahsen bunlara verilen paraya yazık ben isterim ki okuyan herkes pay çıkarsın para sokaktan toplanmıyor.Aynı fikirde olduğumuz için çok sevindim ♥♡♥ O şımarıklara gelince hayatta hiçbir zaman doğru düzgün bir yol tutturamazlar devamlı birilerinden onay alarak yaşarlar ki bu sen ben gibi insanlara görr değil :) Öpüldün canım yüreğine sağlık :)

      Sil
  2. gitsin eskiler gelsin yenilerr :)) bu arada cekilişime de beklerim son 2 gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nasıl atladım onu bugün katılım sağlarım canım haber verdiğin için teşekkür ederim :) ay evet gitsinler çok sıkıldım çünkü :D

      Sil
  3. anlatım tarzın çok hoşuma gitti çok hoş bir uslubun var bu arada nereye atanacaksın bizede söyle =) öğretmenmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim çok teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim :) Yok canım öğretmen değilim gümrük Bakanlığına atandım bugün de şehir belli olacak heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. Merhaba ben en çok nereye atandığını merak ettim. İnşallah istediğin yer çıkmıştır canım. Kullandığın ürünlere gelirsek hiçbirini kullanmadım ama aralarında merak ettiklerim vardı almam onları :)
    Benim cildimde karma T bölgem parlıyor ve yüzüm hemen kızarıyor Yves Rocher den hassas ciltler icin nemlendirici almıştım yağ bezesi yaptı nasıl kurtulcam onlardan bi fikrin var mı ?
    Görüşürüz canım bana da gel ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gün sonu belli olacak şehirler çıkat çıkmaz haber vereceğim :)
      Benim de t bölgem yağlı ama hiç yağ bzesi sorunum olmadı ama bi arkadaşımda oldu dermatoloğa gitti özel bir iğneyle müdahale edip onları çıkartmış sonrasında bi solüsyon vermiş :) Ama onun haricinde bi bilgim yok yanlış yonlendirmek istemem tabiki gelirim bloguna :)

      Sil
  5. Great empties kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazmışsın canım mizacına bayılıyorum çok iyi anlatmışsın teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy canım benim çok teşekkür ederim sıkılmadan okuduysan ne mutlu bana :) asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  7. I have used clean and clear, L'Oreal, and neutrogena products, just love the results. Would soon try the mud therapy one too.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes,Loreal is perfect but I dont like Superdrug mask :)

      Sil
  8. Loreal pure zone benimde denemek istediğim bir ürün.İlk kozmetik alışverişimde alınacaklar listemde :)

    YanıtlaSil