Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri

Merhaba Arkadaşlar bugün Rossmann larda satılan Fush Wohl ayak bakım ürünlerinden üçünü ele alacağım.

Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri
Merhaba Arkadaşlar bugün Rossmannlarda satılan Fush Wohl ayak bakım ürünlerinden üçünü ele alacağım.
Öncelikle belirtmeliyim ki çok fazla ayak bakım ürünü kullanmıyorum fazla ihtiyacım da yoktu.Sandaletler falan derken ayaklarım haliyle kurudu.

Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri

Peeling; Kremsi bir peeling bu.Duşun sonunda avuca bir miktar alıp masaj yaparak kullandım.Aman aman bir peeling vazifesi görmedi yada bana yeterli gelmedi.
Problemsiz ayaklar için yeterli bir bakım olacaktır.

Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri

İçerisinde gliserin,at kestanesi,badem yağı ve shea yağı var.Ürün 'ayak peelingi' olarak geçse de bacak ve dirseklere de uygulanabiliyor.
Şahsen ponza taşıyla bakımı daha çok seviyorum galiba :)


Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri

Nasır giderici krem;Aslında nasır sorunu yaşamıyorum ama topuklarımı güzel yumuşatır düşüncesiyle aldım.10 üzerinden 8 verebileceğim bir ürün oldu kendisi.Bunu sürdükten sonra pamuklu çorap giyip öyle uyudum.Sabaha ayaklarımı iyice nemlendirdiğini hissettim.
2 puanı nereden kırdım derseniz ben daha kalın yapılı bir ürün hayal etmiştim.Böylece daha iyi nemlendirme etkisi olur diye ummuştum.
Ancak ürün su bazlı ve hafifçe masaj yapıldığında anında kayboluyor yada cildim su gibi içiyor kremi bilemedim :D :D :D

Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri

Ürün meyve asitleri ve söğüt kabuğu özü içeriyor.Yoğun sürüp pamuklu çorapla etkisi daha da artırılabilir.

Fush Wohl Ayak Bakım Ürünleri


Ve ponza taşı;Klasik ponza taşlarını daha çok seviyorum sanırım.Bunun aşındırıcılığını pek sevemedim.Normal bir ponza taşı sizi daha çok mutlu edecektir.

Ürünler 3 ila 5 tl arasında değişiyor net hatırlamıyorum.Genel itibariyle Fush Wohl ürünlerini sevdim diyebilirim :)

Sizin sevdiğiniz ayak bakım ürünleri nelerdir? :)

BENZER YAZILAR

4 yorum

  1. Yaa yakınlarımda hiç Rossmann yok çok sinir oluyorum :D Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benımde yakınlarımda ıkı tane var birini hemen gonderıyorum sana :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Ben şimdi Farmasi'nin Peeling Salt ürününü kullanıyorum, üstüne kremle çok iyi nemlendiriyor. Tabii bir ponza taşı değil ama etkisini epey sevdim. Aklında olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda bulunsun Farmasi danışmanıyım aynı zamanda bir dahaki siparişte kendime almalıyım :) Teşekkürler :)

      Sil