Nivea Besleyici Günlük Bakım Kremleri

Merhabalar kızlar bugün size uygun fiyatlı günlük bakım krem lerinden bahsedeceğim. Nivea 'ya ait bu ürünler hem uygun hemde beklenti...

Nivea Besleyici Günlük  Bakım Kremleri
Merhabalar kızlar bugün size uygun fiyatlı günlük bakım kremlerinden bahsedeceğim.
Nivea'ya ait bu ürünler hem uygun hemde beklentiyi karşılar nitelikte :)

Yaşım 29 ve henüz antiaging özellikli kremler kullanmaya başlamadım.Cildim henüz bunlara alışsın istemiyorum aslında :)
Birçok marka deneyimim oldu; Garnier,Loreal,Pure beauty.. diye uzar gider bu liste :)
Nivea hem uygun fiyatlı hemde beğendiğim markalar arasında :)




Nivea Besleyici Günlük  Bakım Kremleri

Nivea Besleyici Günlük  Bakım Kremleri



Ben iki farklı çeşidini denedim.
İlki karma ciltler için olanı;Bim'den 10 tlye almıştım.Üzerinde Türkçe açıklaması yoktu.Nivea'nın sitesinde Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi olarak geçiyor.İçeriğinde gliserin var ve makyajı mükemmel tutuyor ;)
Express Hydration Primer yazması da bundan :) 
Yapısı daha çok jel ve krem arası.
İçeriğinde Hydra IQ, E vitamini ve GKF 15 içeriyor.
Yazın kullanacaksınız güneş kreminizle de karıştırabilirsiniz.
Kokusu var ancak beni rahatsız etmedi.
Bazı kremler yüzümde yer yer yanmalar yapar bunda o rahatsızlığı yaşamadım.
Rastlarsanız muhakkak deneyin derim :)

Nivea Besleyici Günlük  Bakım Kremleri

Bu da ikinci olarak aldığım krem :) Enteresan bir olayı da paylaşacağım sizinle.
Bim'den 10 tlye aldığım bu kremi Rossmann'dan indirimli olarak 20tlye aldım indirimsiz hali 25 tl idi :/
Farkı görebiliyor musunuz?
Bu sebeple Bime gelen ürünleri es geçmeyin derim :)
Ben bunu kışa girerken aldım.Karma bir cilde sahip olduğum için yanaklarım çok kurudu.
Bu diğerine oranla daha yoğun t bölgemde az da olsa parlama yaptı.Ama dert etmiyorum kuruma yapmasından iyidir :)
Hydra IQ,GKF 15 ve doğal badem yağı içeriyor.
Kışın da güneş kremi kullanangillerden olduğum için bununla karıştırıp çok rahat uyguluyorum.
İçeriğinde gliserin var diğeri gibi bu da makyajı güzel tutuyor.
Yapısı krem formunda

Özetle ben bu kremleri sevdim uygun fiyatla denk gelirse acımam stok yaparım :)

Sizin sevdiğiniz günlük nemlendiriciler nelerdir? :)
















BENZER YAZILAR

6 yorum

  1. Aslında anti-aging ürüne cilt alışmaz, ihtiyaç duyar. Ama ihtiyaç duyduğunu ince çizgiler oluştuktan sonra -yani artık geriye dönülemeyecek noktada- anlıyoruz biz :) Vichy eğitiminde 25 yaşından itibaren anti-aging ürün kullanılması gerektiğini söylemişlerdi. Özge Hanım'dan öğrendiğimize göre cilt 24 yaşına kadar dışarıdan kaynaklanan hasarı kendi geri çevirebiliyor; ancak, 25 yaşından itibaren yaşlanma başlıyor. Dolayısıyla, 25'e kadar cilde yatırım yapıp, 25'ten sonra da onu iyiden iyiye desteklemek lazım. Bunun yolu da protein sentezini arttıracak anti-aging etkili ürün kullanmaktan geçiyor.
    Aklınızda olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki yanlış biliyormuşuz öyleyse yaşımıza uygun bir krem bulup başlamak lazım :) Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Kokusu buralara kadar geldi;) aslinda benim yasim da 33 daha yeni yeni basladim anti aging kremlere... merak ettim bu kremi ama😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende daha başlamadım :) ama başlamak gerekiyormuş :) günlük nemlendiriciler arasında en sevdiklerimden :)

      Sil
  3. Kullanmamıştım hiç iyi olmuş paylaşımınız. Loreal'İn mucizevi yağ serisinden de memnun kalanlar var. ona da şans verim derim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet mucizevi yağ kreminin testerlarından deneme fırsatı buldum ancak bende sivilcelenme yapınca daha fazla denemeye cesaret edemedim :) Belki krem kullandığım zamana denk geldi belki de krem yaptı orasını tam anlamıyla çözemedim :)

      Sil