Periyodik Cilt Bakım Rutinleri

Merhabalar :) İnstagram hesabımda konuk yazarlık vermek istediğimden bahsetmiştim. Sevgili  Sehonungunlugu  bana dm den ulaşıp bir yazı...

Periyodik Cilt Bakım Rutinleri
Merhabalar :)
İnstagram hesabımda konuk yazarlık vermek istediğimden bahsetmiştim.
Sevgili Sehonungunlugu bana dm den ulaşıp bir yazı hazırladığından bahsetti.
Bakalım arkadaşımız cilt bakım rutinini nasıl kategorize etmiş :)
Keyifli okumalar :)



Cildiniz için yapabileceklerinizi günlük, haftalık, aylık, yıllık olarak gruplandırmayı hiç denediniz mi? Ben sizin için yaptım bunu umarım işinize yarar.

Periyodik Cilt Bakım Rutinleri

Günde iki kez yüzünüzü yıkayın. Gün içerisinde çevresel faktörlerden dolayı kirlenen cildinizi temiz tutmalısınız ancak temiz tutacağım diye cildi fazla yıkamamak gerek. Aksi takdirde cildin sebum dengesi bozulabilir.
Her gece yatmadan önce mutlaka makyajınızı çıkarın. Cildiniz kendisini gece (12-03) yeniler ve kendini yenileme saatlerinde gözenekleri tıkalı bırakmak kendimize yapacağımız bir kötülük olur.
Temizleme işlemini yaptıktan sonra nemlendirici uygulayın. Gün içerisinde nem kaybeden cildinize nemlendiriciyi çok görmeyin. Benim cildim yağlı diyip nemlendirici kullanmayı ihmal etmeyin.
Temizleme işlemi sırasında sıcak değil ılık su kullanın. Sıcak su cildinizdeki koruyucu yağ tabakasına zarar verir o yüzden ılık su ideal olanıdır.
Su içmeyi unutmayın. Suyun toksinleri temizleyip cildimizi nemlendirdiğini unutmayın derim.
Uyku düzeninize dikkat edin. Yukarıda da belirttiğim gibi cildin kendini yenilediği, ölü hücrelerden kurtulduğu vakitleri kaçırmamak lazım.
Güneş kremi sürmeyi unutmayın. Güneş kremleri, kırışıklıklar, güneş lekeleri, cilt kanseri gibi pek çok şeyden koruyor bizi. 

Periyodik Cilt Bakım Rutinleri



Peeling yapın. Cilde canlılık veren, cildi yenileyen ve ölü hücrelerden kurtulmanızı sağlayan peelingi hafife almayın.
Haftada 3 gün egzersiz yapın. Düzenli spor yapanlara dikkat ederseniz ciltlerinin ne kadar canlı ve sağlıklı göründüğünü gözlemleyebilirsiniz.
Cep telefonunuzu dezenfekte edin. Cep telefonları adeta bir parçamız haline geldi ve sürekli elimizde. Bu durumda ellerimiz kadar onların da temizliğine dikkat edelim ki cildimize zararı olmasın.
Yastık kılıfınızı değiştirin. Yüzünüzü temizleyip yattığınızda yüzünüzü temiz bir yere koymanın önemini sizde tahmin edebilirsiniz aslında.
Makyaj fırçalarınızı temizleyin. Makyaj fırçalarının temizliğine dikkat etmezseniz bakteri üreyebilir ve bu durum da akne başta olmak üzere birçok cilt problemine neden olur.

Periyodik Cilt Bakım Rutinleri


Vücut peelingi yapın. Uyguladığımız kremlerin etki etmesi, cildin oksijen alabilmesi için ölü tabakadan kurtulmak gerekir.
Şüpheli benler için vücudunuzu inceleyin. İlerde daha büyük sorunlarla mücadele etmemek için şimdi vücudunuzu dinleyin.

Periyodik Cilt Bakım Rutinleri

Bir dermatolağa gidin. Bunun için illa bir sorun olmak zorunda değil. Kontrol amaçlı da doktora gidebilirsiniz.
Cilt taraması yaptırın.





Sevgili Sehonun Günlüğü arkadaşımıza bu değerli yazısından dolayı teşekkür ediyorum.Konuyla alakalı sorularınızı bekliyoruz :)

BENZER YAZILAR

9 yorum

  1. Harika bir yazı olmuş canım çok beğendim emeğine sağlık kesinlikle hayatımızın olmazsa olmazları 😊

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşımızın emeğine sağlık. Bir sorum olacak. Ben de misafir yazı yazmak istiyorum. Konu sınırlaması var mı? Şartlarınız nelerdir? Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şart çok yok aslında 😎 Daha önce kaleme alınmamış özgün bir yazı olması gerekiyor.Bunun haricinde ben makyaj ve bakım bloggerıyım bunlarla paralel şeyler olması gerekiyor 😎

      Sil
    2. Anladım. Bir ürün deneyimimi yazmak istiyorum. Uygun olur mu sizin için 😊

      Sil
    3. Bana iletişim kısmından ulaşın lütfen 😊 Ben size detayları aktarayım 😊

      Sil
  3. Benim için çok faydalı bilgiler oldu aslında bildiğimm şeylerde yeniledim yeniden bilgileri :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yeni açmış olduğum bloguma beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil