Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel

Merhaba Herkese :) Bloğuma uzun uzun aralar vermek istemediğimden en sevdiğim ürünleri teker teker tanıtacağım sizlere :) Öyle enteresan...

Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel
Merhaba Herkese :)
Bloğuma uzun uzun aralar vermek istemediğimden en sevdiğim ürünleri teker teker tanıtacağım sizlere :)
Öyle enteresan bir cilt yapım var ki T bölgem yağlı onun haricindeki her yer kuru ve hassas :/
Yani kuru ciltlere uygun ürün olunca t bölgemde parlama yapıyorken karma ve yağlı ciltlere uygun ürün alınca da kuru olan bölgelerime yeterli gelmiyor.
Son zamanlarda göz çevresi temizliğimi bebek şampuanıyla yapmaya başladığım vakitten itibaren ciddi anlamda göz çevresi kuruluğu yaşamaya başladım.

Bunları bilgisayar bakmaya falan bağlarken bebek şampuanının aşırı derece kuruluk yarattığını farkettim.
Hali hazırda zaten göz çevresi kremi kullanıyordum ama son zamanlar o kremler de işe yaramamaya başladı.

Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel

Watsons'da rastladığım bu ürüne şans vermek istedim.Amacım su bazlı bir ürün kullanarak hem kuruluğu gidermek hemde yağ butoncuklarının oluşumunu engellemekti.

Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel

Ürünün şöyle şık bir ambalajı var.İlk aldığımda olmuyordu ancak sonraları kapağı alta gelecek vaziyette bıraktığım günler ürünün kapağına dolduğunu farkettim.Bu sebeple baş aşağı koymamaya dikkat ediyorum.

Asya'da kutsal kabul edilen Jeotermal Onsen Su kaynaklarını ana maddesi olarak alan ürün ; içeriğindeki mineraller yardımıyla onarıcı ve iyileştirici bir etkiye sahip olduğunu iddaa ediyor.

Onsen kaynaklarından alınan şifalı sular Tara ağacı tohumuyla harmanlanarak etki daha da artırılıyor.

Siyah halkalar ve şişkin göz kapakları için birebir.Yaşlanma çizgilerini de azaltıyor.

İddaalar bunlar efenim :)

Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel

Kore menşeli olması sebebiyle gözümde 1-0 önde başlamış ürün enteresan yapısıyla merakımı ikiye katladı.
Varla yok arası bir yapısı var yani oldukça hafif.
Suyun yoğunlaşmış hali gibi desem yapısını açıklamış olurum.
Ürünü alt ve üst göz kapaklarını ve göz çevresine yedirdiğiniz anda inanılmaz bir serinleme ve rahatlama hissediyorsunuz.

Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating Eye Gel

Ürün çok kısa zamanda emilip yumuşacık bir etki bırakıyor.
Ürünü sürdükten 5 dakika sonra da göz makyajınızı rahatlıkla yapabiliyorsunuz.
Çoğu üründe başıma gelen sürülen kremin ciltten ufalanıp dökülmesi sorunu bu üründe başıma gelmedi.
Fiyatı 12 yada 13 tl (indirimli hali)

Fiyat-performans açısından çok iyi bulduğum ürünü; hala göz kremi konusunda yüzü gülmeyen herkese öneririm.

Sizin göz kremleriniz neler?





BENZER YAZILAR

16 yorum

  1. yenı bır göz kremi arayısı ıcındeydım.bu markanın nedense bende olumsuz bır ızlenımı var sanırım cc kremınden kaynaklı... ancak oyle guzel anlatmıssın kı ındırımde yakaladıgım zaman mutlaka bu kremı alacagım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirim vakti yedeklemediğim için bin pişman oldum :/ Gıdım gıdım kullanıyorum bitmesin diye :D Kesinlikle şans ver cc kremi bende de disko topu gibi oldu ama cilt bakım ürünleri hakikaten efsane :)

      Sil
  2. pure beauty ürünlerini severek kullandım beyaz seri ve narlı olanları çok sevdim bu göz kremini hiç kullanmadım ama mutlaka bakacam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz seri bana biraz hafif geldi özellikle kuruluk yaşadığım bölgelerde bu turkuaz seriye bayıldım ben :) Mutlaka denemeni isterim :)

      Sil
  3. Ah canım benim bu tarz cilt tipleri gerçekten çok sıkıntılı. Şu zamana kadar çok şükür göz kremine ihtiyacım olmadı ama ilerde olursa yazın aklımda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😉 göz kremi muhakkak kullan ileride yaşlanma belirtileri daha az ortaya cıkar :)

      Sil
  4. Pure Beauty nin ürünlerine benim de bir sempatim var, bu serisi de çok seviliyor.

    YanıtlaSil
  5. Benim göz kremi de bittti btecek. Bu iyi bir fikir. Çok teşekkrüler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim 😍 Rica ederim fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  6. Teşekkür ederim canım :) bence de bak ben çok memnun kaldım inşallah sana da faydası olur 😍😘

    YanıtlaSil
  7. Ambalajı çok şıkmış canımm :) Göz kremlerinde hemen emilmesi ve nem vermesi aradığım özelliklerden benim de, güle güle kullan bitanem <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sende şans vermelsin kesinlikle :)

      Sil
  8. CC kremi de bu göz kremi de her ürünü çok güzel püre beauty nin bende kullanıyorum

    YanıtlaSil
  9. benim gözümün altı mordu bunu önerdiler bende bu ürünü aldım ama kaç günde etki eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün vaadinde morluklarla savaşmak var ama benim çok fazla morluğum yoktu bu sebeple sizi yanlış yönlendirmek istemem :)

      Sil