#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

Geçtiğimiz günlerde harika bir etkinliğe katıldım :) Etkinlik sahibi  MAKEUBYAĞMUR Oldukça sıcak ve samimi olan Yağmurla baya sohbe...


#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

Geçtiğimiz günlerde harika bir etkinliğe katıldım :) Etkinlik sahibi MAKEUBYAĞMUR
Oldukça sıcak ve samimi olan Yağmurla baya sohbet etme imkanı bulduk :)
Kendisine davetinden dolayı teşekkür ediyorum :)



Gelelim sponsorlarımıza :)

BİOZ KOKUSUZ SARIMSAKLI ŞAMPUAN

Uzunca bir zamandır merak ettiğim bir şampuandı Bioz.Kokusuz olması da ayrı bir güzellik :) 
Bioz instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

COSMOHOME- THE PİNK ELLYS

Renkli kozmetik olarak çok merak ettiğim markanın bazı ürünlerini bu vesileyle denemiş oldum.Rujlarını ve göz altı kapatıcısını çok sevdim.
The Pink Ellys instagram sayfası için TIK TIK
Cosmohome instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

DEER CASE TELEFON KILIFI

Panda sevilmez mi ya :D Görür görmez çarpıldım çok ilgili bir firma.Alışveriş yapmak isteyenler için 
Deer Case İnstagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

ARADOLU

Kaliteli ve sağlıklı ürünler arıyorsanız adres Aradolu
Aradolu instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

ATELİER REBUL

Daha evvel bloğumda konuk etmiş olduğum markayı etkinlikte görünce çok mutlu oldum.(Firma yazım için TIK TIK  )
Atelier Rebul instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

HC CARE

Daha evvel göz makyajı temizleyicisini severek kullandıktan sonra toniğiyle tanışmak benim için harika oldu.Hc markasının saç ürünleri de oldukça popüler.
HC göz makyajı temizleyici yazısı için TIK TIK
HC instagram sayfası için TIK TIK


#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

FARMASİ

Farmasi ürünleriyle etkinliğimize destek olan iki sponsorumuz vardı :)
İlk sponsorumuz Farmasi.online.tr instagram profili için TIK TIK
İkinci sponsorumuz Farmasiyle instagram pofili için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

ORİFLAME

Birbirinden harika ojeleriyle Aytül Hanım yine bizimleydi.
Oriflame danışmanı Aytül Hanımın instagram profili TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

CLADERM

Enfes bir kil maskesiyle Claderm de bizimleydi :)
Claderm instagram profili için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


SİTİL AYAKKABI BAKIM ÜRÜNLERİ

Her etkinliğe destek vererek gönüllerde taht kurmuş SİTİL :)
Sitil instagram profili için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


FARMONA

İçinde 15 ampul bulunan enfes bir seri göndermiş Farmona.Laf aramızda azcık kaşlarıma da sürüyorum belki dökülen yerlerde gürleşme yaparlar diye :)
Farmona instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

GRATİS

Sevgili Gratis de bu güzel etkinlikte bizimle beraberdi.Bize harika meyve ve çamur maskeleri göndermişlerdi :)
Gratis instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


SOFTTO PLUS

Birbirinden harika maskeleri olan Softto da bizimle beraberdi.
Softto instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

DÜŞ ORGANİZASYON

Bu güzel bileklikleri,fotoğraf çerçevesini ve masa düzenini harika yapmışlardı.
Düş Organizasyon instagram sayfası için TIK TIK



#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


BİOBLAS

Yeni serisini merak ediyorken bu çok iyi geldi.Bioblas şampuanları severek kullanıyorum.
Daha evvel yazısını da yazmıştım.Yazı için TIK TIK
Bioblas instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

REVOX

Merak ettiğim diğer bir marka da Revox idi.Deneyip yorumlayacağım.
Revox instagram sayfası için TIK TIK


#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


AHMAD TEA

Misler misi çaylarıyla gönlümde yer kazanan AHMAD TEA benim etkinliğimin de sponsoruydu :)
Ahmad Tea instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

TTO THERMAL

Oldukça enteresan ürünlere sahip olan markayı ben çok sevdim.Göz şampuanı bile var ve göz çevreme nasıl iyi geldi böyle :D
Çok sevdim ya detaylı bir yazı yazı yazacağım bu seriye :)
Tto thermal instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

SPLAT

Nefis ötesi ürünlere sahip ağız bakım markası :) Ağız çalkalama suyunu çok merak ediyorum.Elimdeki bitsin hemen başlayacağım :)
Splat instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi

CAPİLACTİF CAPİCADE

Tester ürünleriyle Capilactif markası bizimleydi.
Capilactif instagram sayfası için TIK TIK

#makeupbyagmurunbloggeretkinligi


Güzel etkinliğimiz böyleydi güldük eğlendik :)
Beni davet eden Yağmurcuğuma ve değerli sponsorlarımıza teşekkürlerimi sunarım :)


BENZER YAZILAR

3 yorum

  1. Parfümleri istiyorum @esrashn_to

    YanıtlaSil
  2. Parfümleri istiyorum @cansumusaefe1

    YanıtlaSil
  3. Vauuuvvvvv sponsorlar gerçekten harikaymış...güzel günlerde kullan
    ..

    YanıtlaSil