Loreal 5.15 Buzul Kahve

Buzlu açık kahverengi , efsanevi türk kahvesi , buzul kahve, ( Frosted Light Brown ) Üç farklı ad ama aynı boya :D Hatta Fahriye Evcen r...

Loreal 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi
Buzlu açık kahverengi,efsanevi türk kahvesi,buzul kahve, ( Frosted Light Brown )
Üç farklı ad ama aynı boya :D
Hatta Fahriye Evcen rengi derseniz de bu rengi veriyorlar.Bu rengin tanıtımını kendisi yapmıştı <3
İsimleri ne olursa olsun kesinlikle bakmanız gereken nokta verilen sayı kodlarıdır.
5 koyuluk derecesini (sayı büyüdükçe renk açılır)
1 küllü yansıması olduğunu
5 irize yansıması olduğunu gösterir.
Bu boyaya ben bir isim verecek olsam soğuk çikolata derdim :D

Renk kutuda gerçekten çok şık görünüyor.Bu rengi gerçek anlamda tutturabilenler çok severek kullanacaklardır.

Gel gelelim koyu saçlı kadınlarımıza (başta ben) bu rengi tutturmak için saçların açıcıyla açılması gerekiyor.
Ben açıcı kullanmak istemediğim için daha önceden 5.0 ile boyanmış saçlarıma uyguladım.

Bazı görseller sunacağım,görseller boyanın ardından hemen çekilmiştir.Görselde göreceğiniz renkten bir ton daha açık haline dönmüştü.

Loreal 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi

Ortamdaki ışıkla çekilmiştir.Rengin 5.0'dan farkı yok gibi.


Loreal 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi

Ekstra ışık desteği alınarak çekilen görsel.Çikolata yansıması biraz da olsa belli oluyor.


Loreal 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi

Rengin küllü olduğuna dair güzel bir görsel ne dipte ne uçlarda en ufak bir turunculuk bulunmuyor.

Loreal 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi

Sanırım rengi yansıtan en iyi görsel bu.Bu gördüğünüz resimlerden bir tık daha açık hale geldi yıkadıkça.

*Koyu renk saçlarınız varsa ve bu rengi sevdiyseniz açtırmanızı öneririm diğer türlü yansımaları belli olmuyor.
*Açık renk saçlarınız var ve koyu renkler düşünüyorsanız bu renk sizin için güzel bir seçenek :)

Benim Loreal Excelence Creme 5.15 Efsanevi Türk Kahvesi maceram böyleydi siz bu rengi nasıl buldunuz?

BENZER YAZILAR

7 yorum