Watsons Alışverişim

Gratisden sonra watsonsa koştum hemen :D Ne bu aç gözlülük bendeki bilemedim gitti :) PURE BEAUTY CC KREM-NATURAL Bu ürünü ne zamandır...

Watsons Alışverişim

Gratisden sonra watsonsa koştum hemen :D Ne bu aç gözlülük bendeki bilemedim gitti :)

PURE BEAUTY CC KREM-NATURAL
Bu ürünü ne zamandır bloglardan takip ediyorum.Fondotenleri cildim kaldırmıyor hem kızarıklıklarım düzelsin hemde sağlıklı bir görüntüm olsun istiyordum.Hiç de aklımda yoktu aslında.2 rengi var ivory ve natural.Aslında açık tenliyim ama ivoryde sanki benim tenimden de açık geldi çok sırıttı.Bende natural rengini aldım :) Glowy bitirişli olduğunu okudum karma cilde sahibim sanırım t bölgeme pudra yapıcam birazcık parlama yaparmış gibime geldi.Ama yinede hafif yapılı bir cilt ürünüm yoktu bu iyi geldi :) fiyat:26 tl indirimle birlikte 18 tl


NYC KAHVERENGİ FAR
Aslında kahverengi fara çok ihtiyacım vardı.Ama nerde kahverengi far bulsam hep ışıl ışıl.Mat bir kahverenginden tam da ümidi kesmişken nyc imdadıma yetişti.Fiyatıyla oldukça uygun bir marka.İlk defa şans verdim.Beğenirsem bu markayı biraz kurcaamam gerekecek :) fiyat:6 tl

LOREAL SKİN PERFECTİON KREM NUMUNELERİ
Bu zaten benim normalde kullandığım nemlendiricim :) E niye aldın maden diyeceksiniz ? Ben her alışverişimde numune almayı alışkanlık edindim.Farklı farklı markaları denemeyi ve şans vermeyi seviyorum.Bu farklı bir markada değil aç gözlülük edip 4 tane aldım :D Bu benim 4 günlük krem ihtiyacım demektir.Yakında bir yolculuk edeceğim kocaman kavanozu alacağıma bunları alırım

loreal skin perfection,pure beauty cc krem,nyc kahverengi far

BENZER YAZILAR

0 yorum