Gratis Alışverişim #1

Hazır 2015'e sayılı günle kalmışken gideyim de bir stres atayım dedim :) Sonra birden farkettim ki ben son zamanlarda hep cilt bakımı...

Gratis Alışverişim

Hazır 2015'e sayılı günle kalmışken gideyim de bir stres atayım dedim :) Sonra birden farkettim ki ben son zamanlarda hep cilt bakımı ürünleri almışım.Nemlendiriciler,kremler,yüz temizleme jelleri falan filan.
Renkli kozmetik alıcam diye çıktım yola henüz aklımda hiçbir şey yokken.
Bi eyeliner alim dedim farklı farklı markalara baktım ve bilinenden uzak siyah değil maviş bi eyeliner aldım.


MAYBELLİNE MASTER PRECİSE LİKİT EYELİNER
Çeşit çeşit markaya baktım ama bunun kadar güzel pigmentasyınu olan kalem eyeliner görmedim.Siyah eyelinerım vardı goldenroseun bende koyu bir mavi renk olan parrot blue rengini aldım.Bakalım nasıl olacak kullanıp yorumumu yapıcam :) fiyat:10 tl

MAYBELİNE COLOR SENSATİONAL LİPSTİCK-630 VELVET BEİGE
Renkli kozmetik alıcam diye kafaya koymuşken bir de ruj almak istedim.Aklımda bir renk yoktu.Testerlar arasında bu renk dikkatimi çekti.Pembe alt tonlu soğuk bir nude ruj :) Bir numarası yokmuş gibi görünsede hem günlük hemde göz makyajımı ağırlıklı yaptığım günlerde dudakları geri plana atmak için ideal bir renk :) fiyat:10 tl

BENRİ DİSK PAMUK VE ASETON


Her zaman aldığım ürünler.Performanslarından oldukça memnunum :) aseton:6 pamuk:2 tl :)

maybelline master precise,maybeline color sensational ruj,benri

BENZER YAZILAR

0 yorum