Essence 3D Eyeshadow-08 vanilla latte

Sevgili Takipçilerim bugün nasıllarmış? İyisiniz dimi aman iyi olun şu tuhaf günlerde kendinize dikkat edin.Ki hoş dolmuşa bile binsek ölü...

Essence 3D Eyeshadow-08 vanilla latte
Sevgili Takipçilerim bugün nasıllarmış? İyisiniz dimi aman iyi olun şu tuhaf günlerde kendinize dikkat edin.Ki hoş dolmuşa bile binsek ölüm tehlikemiz var ya neyse...
Bugün size yenilesi renkleriyle Essence 3D Vanilla Latte göz farını tanıtacağım.Yanar döner iki renkten oluşan bu paleti Gratisden 10 küsür liraya almıştım.Alışveriş detayları için tık tık
Hatta ve hatta Gratisin bu farla insanları ufak çaplı nasıl dolandırdığından da bahsetmiştim :D Tabi dolandırıcılık ufak çaplı olunca pek değinilmiyor.Ama ben değineyim.Bu tatlı farlara indirim etiketi yapıştırıp 5tl yazmışlar.Bende bu farı şampanya renginden dolayı beğendim aldım.Eve gelip fişe bir baktım ki 10 tl :D
Neyse bakalım siz siz olun çıkar çıkmaz fişi kontrol edin,salak yerine konmaktan hoşlanmıyorum bir dahaki sefere daha uyanık olacağım :)
  • Renk:Beyaz ve şampanya
  • Yapı:İrize(Yanar döner)
  • Tozutma:Malesef  bir miktar var
  • Fiyat: Dolandırıldım :D
Bazla beraber rengini tam veriyor.Bazsız ise iki rengi birbirinden ayırt etmek güç.Sadece ışıltı olarak görünüyor.Ben yine de sevdim hiç olmadı highlighter olarak kaş altımda elmacık kemiklerimin üstünde kullanırım.
Essence 3D Eyeshadow-08 vanilla latte
Sol taraf bazlı,sağ taraf bazsız( Flaşlı çekim)

Essence 3D Eyeshadow-08 vanilla latte
Sol taraf bazlı,sağ taraf bazsız( Flaşsız çekim)

Essence 3D Eyeshadow-08 vanilla latte

3D serisinden başka bir far almayacağım.Bu seri hakkında fikir edinmem asına yeterli geldi :)
Renkli Günler :) <3



BENZER YAZILAR

7 yorum

  1. Fazla alışveriş yapınca insan farkedemiyor demek, gözümüzden kaçabiliyor. Bundan sonra kontrol etmeli demek ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bundan böyle not alıcam fiyatlarını3 lira 5 lira mevzusu değil bu uyanıklık yapıyorlar :(

      Sil
  2. dolandırıldım kısmını yazmışsın koptum =)) 3d serisi benimde merak ettiğim bir seriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaah :D banko olsun dersen bu rengi al canım

      Sil
    2. Hahaah :D banko olsun dersen bu rengi al canım

      Sil
  3. Çok güzelmiş, güle güle kullan. Gözünde de göreceğiz umarım :)

    YanıtlaSil