Golden Rose Silky Touch Blush On-201

Herkese Günaydınnnn :) Kahvaltılar yapıldı mı :D Ben bugün biraz erkenciyim :) Çarşıda işlerim vardı hem onları halletim hemde biraz nefe...

Golden Rose Silky Touch Blush On-201
Herkese Günaydınnnn :)
Kahvaltılar yapıldı mı :D Ben bugün biraz erkenciyim :) Çarşıda işlerim vardı hem onları halletim hemde biraz nefes aldım.Geçen gün yaptığım alışverişte aldığım bu allığı tanıtacağım size.Alışveriş için tık tık
Golden Rose allıkları çok seviyorum,hem mat duruşu hemde renkleriyle bende 3 adet var.
Bugün Golden Rose Silky Touch 201 nolu allıktan bahsedeceğim.Keyifli okumalar :)
  • Fyat:7 tl
  • Renk skalası:Oldukça geniş bu seriye ait 10 adet daha renk var.
  • Işıltı:Işıltısı yok mat bir renk
  • Renk:Coral
  • Yapısı:Çok az tozutma yapıyor,bu durum pahalı allıklarda bile mevcut

Allık kullanmayı çok seviyorum fakat son zamanlarda farkettim de koyu göz makyajında kullanabileceğim sade,doğal bitirişli ve iddaasız bir rengim yok.Golden Rose stansında bu rengi gördüm başta renk vermemesinden korktum,hiç olmadı göz farı olarak kullanırım dedim.Ama böylesine uçuk bir renge sahip bu allık korkularımı boşa çıkardı.Ben coral renge bayılıyorum.İçinde hafif şeftali rengi,turuncu gibi renklerin yüzüme can verdiğini düşünüyorum.Cilt rengim bej ve sarı alt tonlu olunca pembeler bazen yakışmıyor yada bana öyle geliyor.
Golden Rose Silky Touch Blush On-201
Yukarıdaki ilk resim flaşlı bu ise flaşsız çekim.Flaşsız da renk daha net görülüyor.

Golden Rose Silky Touch Blush On-201
İşte böylesine tatlı bir tonu var.Yanaklara canlılık vereceğinden ve doğal duracağından şüpheniz olmasın :)

BENZER YAZILAR

7 yorum

  1. Tam benim sevdiğim gibii mat rengi de çok güzel :) Allık ben de seviyorum ama çok sık kullanmıyorum doğal olarak da aldığımı bitiremiyorum ama Golden Rose'un miktarı da çok iyimiş bu allık tam benlik yani :D Güle güle kullan canım saol yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki tane bitirdim miktarı mükemmel evladiyelik ürünleri bitiremiyorum 100lü 200lü far Paleti alanlara hayret ediyorum valla :D Rengide hoş sana da gider bak teşekkür ediyorum canım :) <3

      Sil
  2. Bayildiiim gule gule kullan! Bu allik bizim kadar beyazlarda olur ama heralde bi canim baya acik cunku inan no make up make up ta da cok kullanirsin bunu spora falan ciktiginda mesela hem cok dogal hem de hafif bi renk yuzune cok begendim ben. Ehehh bu arada bugun 2de kalktim desem:D bu aralar zombi olmaya adamim uyku duzenim kacti eroinman gibi dolasiyorum ne guzel erkenden kalkmissin sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bizgibi beyazlarda gayet doğal duruyor,makyajsız makyajda da gayet başarılı olur :) Ya bende 1 haftadır zombi gibiyim aslında game of thrones bitti şimdi bide Spartacuse sardım gece geç yatıyorum bugun erken kalkayım kı gece erken yatayım mantıgı güttüm inşallah başarılı olur :D

      Sil
  3. Açık ile buğday arasında ten rengine sahip olanlarda nasıl durur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tende hoş duruyor ama buğdayda çok fazla belli olmaz diye düşünüyorum :)

      Sil