8 Mart Kadınlar Günü Watsons Alışverişim

Herkese İyi Akşamlar :) Bugün watsonsu,gratisi ve cosmeticaya uğradım.Yoğunluk olarak Gratisden alışveriş yaptım sanırım :) Şimdi Watson...

8 mart kadınlar günü watsons alışverişi
Herkese İyi Akşamlar :)
Bugün watsonsu,gratisi ve cosmeticaya uğradım.Yoğunluk olarak Gratisden alışveriş yaptım sanırım :)
Şimdi Watsons alışverişimi sizinle paylaşmak istiyorum.Garnier misel suyunun küçük boyunu almıştım ilk çıktığı zamanlardı.Onun ardından Nivea misel suyunu tık tık ve Loreal misel suyunu tık tık kullandım.8 Mart Kadınlar Gününü fırsat bildim ve Garnierin tam boyunu aldım.Amacım sadece misel suyu alıp çıkmaktı ama biraz dolaşınca yine zarara soktum kendimi :) Detaylara buyrun :)
Garnier Misel su: Daha önce kullandım waterprof maskarada zorlansada yüz makyajında gayet iyi iş çıkarıyor.15 tlye aldım.
8 mart kadınlar günü watsons alışverişi

Rimmelin 002 numaralı Hazel isimli kaş kalemi.Bunun bir ton koyusunu aldım biraz yapay durdu o yüzden açık rengini tercih ettim.4 küsür lira
8 mart kadınlar günü watsons alışverişi

Ve Rimmelin Long Lasting Makyaj bazını aldım.Aslında amacım Stay Matte Primerı almak vardı ama malesef bitmiş :/ Bu ürünle alakalı en ufak bir fikrm yok parlamayı önlemeyecek sanırım matlık vaad etmiyor :( Fiyatı 15di sanırım.İşte böyle hanımlar pek umduğumu bulamadım aslında.
8 mart kadınlar günü watsons alışverişi

8 Mart Kadınlar Gününüz kutlu olsun :)


BENZER YAZILAR

13 yorum

  1. cicilerin hayırlı olsun güle güle kullan ^^
    seni takibe aldım, bende bloguma beklerim
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bloğuna ışınlanıyorum hemen :)

      Sil
  2. Gülegüle kullan canım bende nihayet yarın alışverişe gidebileceğim umarım sakin olur mağazalar rimmelin makyaj bazını kullanıyorum ben matlık vermiyor hafif parlaklık canlılık veriyor ben acayip memnunum sanırım ben matlıktan çok ışıltıyı daha çok seviyorum umarım sende memnun kalırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim T bölgesi disko topu gibi oluyor beni deli ediyor :( Azcık matlaştırsaymış keşke gerçi hiç kullanmadım canım :( Gratisde pamuklar yüz maskeleri duş jelleri çok uygun canım :) Cosmeticada da Note reyonu baya indirimli :) Benim bugün boşluğum vardı 1 saatte bitti işim :) Haftasonu ya yarın baya kalabalık olacaktır hazırlıklı ol :D Miğfer kalkan falan al bedava sanki millet çullanıyor :D

      Sil
  3. Haklısın canım herseye hazırlıklı olmak lazım bu indirim günlerinde note ürünlerine mutlaka bakıcam merak ediyorum zaten gratisede ugrayayım maskeler için tskler önerin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) Bakalım sen neler alacaksın merakediyorum :)

      Sil
  4. İndirimden sağsalim cıkabilirsem banada bişeyler kaldıysa aldıklarımı paylaşırım canım burada hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazamız mübarek olsun o halde canım :D Kendine dikkat et cüzdanı çarptırma sakın :D

      Sil
  5. Tskederim canım dikkat ederim

    YanıtlaSil
  6. Rimmel standları hep boştu watsons'da :( ben de aradıklarımı bulamadım ve hemencicik çıktım. :)
    Aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım rimel vr wetnwild hep öyle talan ediyorlar resmen :) teşekkür ediyorum canım benim :) <3

      Sil