Gratis Alışverişim Kadınlar Günü Alışverişim #4

Merhaba güzel hanımlar :) Nasıl gidiyor bakalım :) Kadınlar Günü alışverişimin  Gratis durağındayız şimdi :) Renkli kozmetik olarak sade...

gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi
Merhaba güzel hanımlar :)
Nasıl gidiyor bakalım :) Kadınlar Günü alışverişimin Gratis durağındayız şimdi :)
Renkli kozmetik olarak sadece bir ruj aldım onun haricindekiler bakım ürünleri.Renkli kozmetik sınırlaması getirdim kendime bitirmeden almak istemiyorum artık :) Haydi detaylıca bakalım neler var neler yok :)





gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi

Benri pamuklarda 3 al 2 öde vardı.2 kare 1 tane yuvarlak aldım.Kareleri çok seviyorum aslında makyaj temizlerken çok işime yarıyor.Yuvarlak ise tonik için :) Kare 3 küsür yuvarlak 2 küsürdü net hatırlayamadım :)

Ve meşhur banyo lifim :) Arkası yüz ön tarafı vücut için :) Bu liften 4 adet aldım biri çekilişe gidecek.3,50 tl

Palmolive Aroma Therapy Antistress Duş Jeli Aman Tanrım kokuyaaaaa bakk :) <3 Büyük bir aşk yaşıyorum kendisiyle 750ml'lik bir kutu bitmeden biradet daha aldım.Sanırım uzun yıllar kullanacağım kokusu enfes :) Denemezseniz gözleriniz açık gider :)
gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi


Purederm Maskeler:3 al 2 öde vardı.Satış danışmanı bayan önerdi bana aslında.Köpüren maskeler bunlar hiç denemedim daha önce deneyip göreceğiz :)
gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi

 Ve Leyla gibi resmini çekmeyi unuttuğum Wet'n Wild rujum :) Kaç aydır Cherry Bomb için beklemedeyim aslında ama gelmiyor ruj falan.En sonunda gratise maille ulaştım bakalım cevap olarak ne diyecekler.Aldığım renk Smokin Hot Pink mağazada pek hoşlanmadım ama eve gelip sürdüğümde aşk yaşadım resmen o ne tatlı bir pembe tonudur öyle amanınnn :) Beyaz kızlar koşun gidin alın dişleri beyaz gösteren sıcacık bir pembe bu :)
gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi
gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi

 Durur muyum hemen açtım rujumu size de göstereyim diye :) Bu da swatchı harika öyle değilmi ? Dudakta duruşu da çok hoşuma gitti makyaj uygulamalarımda sık sık kullanacağım :)

gratis 8 mart kadınlar günü alışverişi

İşte böyle hanımlarrr aldıklarım arasından sizin de kullandıklarınız var mı? Ve birde Wet'n Wild de en beğendiğiniz rujlar ne :) Öpüldünüzzz :) <3






BENZER YAZILAR

14 yorum

  1. O sınırlandırmaları bilirim ben. Bir sonraki kampanyada ortadan kaybolurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D Vallaha canım ya sözümde duramıyorum nedense :D

      Sil
    2. :D :D Vallaha canım ya sözümde duramıyorum nedense :D

      Sil
  2. Rengarenk bir post olmuş. Palmolive duş jelini daha önce denemedim ama bu yazıdan sonra deneyesim geldi. Ah biz kadınlar:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mutlaka dene şişede kokusu pek gelmiyor ama duşta sıkıp sıkıp koklayasım geliyor ve kalıcı.Ylang ylang harika bir koku parfümünü aramaktayım şu an :) Biz kadınlar hiç doymayacağız bu güzelliklere biliyorum :)

      Sil
  3. Ben de hep bakım ürünü aldım , Palmolive duş jellerini seviyorum. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum valla :) teşekkür ederim canım:)

      Sil
  4. dolu dolu benri pamuk alınmış :D ee makyaj severin olmassa olmazı tabii..Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım oje için makyaj için hep şazım teşekkür ederim canım :)

      Sil
    2. Aynen tatlım oje için makyaj için hep şazım teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Yeni ürünlerinizi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel ürünler almissin canim güzel günlerde kullanman dilegiyle :)

    YanıtlaSil