23.7.15

Gratis Alışverişim #9

Gratis Alışverişim #9
Merhabaaa :)
Ah Gratis ahh :) Mutlaka alacak bir şeyler buluyorum ben :) Aşkımın bana palet sözü vardı palet almak için girdik ama elim ayağım rahat durmadı yine birçok şey aldım :)
The Balmdan şimdilik iki paletim oldu.Geçenki alışverişimde Balm Jovi palet benim olmuşyu yazısı için TIK TIK
Gelelim bu alışverişime :)




Gratis Alışverişim #9


  • The Balm Nude Dude Far Paleti:Aslında Nude Tude palet alacaktım ama renkleri bana koyu geldi bu palet bana daha yakın geldi.Eve gelir gelmez mıncıkladım çok yakında daha detaylı bir post yazacağım bu palet konusunda :)
  • Body Fantasies Vücut Losyonu-Spreyi:Açıklamaya göre pembe tatlı bezelye aromalıymış :D Allah allah enteresan ne bezelyeymiş o öyle muhteşem tatlı bir kokusu var çok beğendim :)
  • Eklips Allık Fırçası:Aslında ben pudra fırçası alacaktım ama malesef bitmiş.Tok bir fırça olduğu için bu da olur dedim kaptım bir tane :)
  • Eklips Yelpaze Fırça:Aydınlatıcılar için aldım bu fırçayı.Bu tip bir fırçayı henüz hiç kullanmadım bakalım nasılmış.
  • Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner:24 saat kalıcılık vaad eden jel eyeliner.Çift taraflı fırçası mevcut.Bir ucu normal eyeliner içinken diğer tarafı smokey eyes yapmak için.Rengi net bir siyah ileride yazısı gelecek.
  • Pug Bozuk Para Cüzdanı:Şu tipe bakın bi hele :D :D Elimi çantama atııp bun bakıp bakıp gülüyorum sizcede tatlı değilmi :D Baskı kalitesi mükemmel ötesi birkaç çeşidi vardı ben aslında kedili aradım bulamadım :)
  • Loreal Saç Bandı: Gratisde kanki edinmenin faydaları :) Her gittiğimde birşeyler alıyorum bu tatlış saç bandını bana hediye ettiler.Makyajlarda saçları toplamak için ideal :)
Gratisden aldıklarım böyleydi en kısa zamanda detaylı yazıları gelecek sevgiler :) <3

19 yorum:

  1. güle güle kullan canım özellikle jel eyeliner benimde denemek istediklerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk intibah olarak hoşuma gitti gibi bakalım biraz deneyip yorumlamak lazım :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. bu gratis yüzünden kocam birgün beni boşayacak :)))) güle güle kullan aldıklarını özellklikle far paletini merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Allah muhafaza :D :D :D Çok teşekkür ederim canım en kısa zamanda swatchlarıyla beraber tanıtımını yapacağım :)

      Sil
  3. güle güle kullan :-) eclips yelpaze bende de var işe yarıyor baya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yapısı çok enteresan inşallah elim alışır :D

      Sil
  4. Hepsi harika içim gitti resmen güle güle kullan canım:-)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan cnım :) eklips fırçalar fiyatlarına göre gerçekten başarılılar :) bu arada kıskandım falla kaç defa alışveriş yaptım bez torbalarından başka bir şey verdilkerini de görmedim sanırım buradakiler cimri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Evet eklipsin birçok fırçası var ve çok seviyorum umarım yelpazeden de memnun kalırım :) Gratisde sağlam kanka lazım değilse hediye falan vermiyorlar :D :D :D :D

      Sil
  6. Çok güzel yazı olmuş :) ellerine sağlık canım. Ya o eklips yelpaze fırça hayat kurtarıyor ben bayılarak kullanıyorum. Hiç fazla para harcamaya falan gerek yok yelpaze fırça konusunda onu tek geçerim valla
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım elim alışır şu yelpazeye :D

      Sil
  7. Nude dude bende çok merak ediyorum gerçekten güle güle kullan canım:)bu arada yaazı stilin çok zor okunuyor canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Aaa mobilde mi zor okunuyor acaba bununla ilgilenmem lazım :)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım bakalım Maybelline jel eyelinerı pratik bulacakmısın merak ediyorum.Öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Birkaç defadır kullanıyorum detaylı yazı gelecek :)

      Sil
  9. güle güle kullan canıım ben de hep kedili buldum köpekli bulamadım diye almamıştım:D Pugların tipi zaten komik bakıp bakıp gülme hissi geliyor insana:D Bu arada eyeliner'ın ambalajı mı değişmiş bana mı öyle geldi öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım burda da hep köpekli vardı en tatlısı da buydu :)))))) Valla canım benim ki lasting drama birde normal eyeliner vardı iki çeşit sanırım bunlar :)

      Sil
  10. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😫😪😯🤐😮😥😣😴😌😛😜😝😒😓😔😕🙃🤑😲😷😤😟😞😖🙁🤕🤒😢😭😦😧😨😩😬😰😱😳😵😡😠😈

previous post previous post home