Seni görmek ister her bahtı kara

Seni görmek ister her bahtı kara

Ankara Ankara güzel Ankara seni görmek ister her bahtı kara :)
Evet Antalya Antalya sayıklamalarımın sonuna geldim çalışacağım şehir belli oldu başkentte görev yapacağım :)
Karasal iklimi iliklerime kadar hissettiren Ispartadan sonra çok da farklı olmayan bir iklime gidiyorum.'Üşüyorum' yahu ben vallahi de üşüyorum :(
Denizi yok kumu yok güneşi yok :( Isınırım umarım en kısa zamanda.

Bekle beni Ankara ben geliyorum :)


BENZER YAZILAR

14 yorum

  1. Hayırlı uğurlu olsun canım tebrik ederim, umarım yeni yerine çok çabuk alışır ve huzur dolu güzel günler yaşarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim umarım cabuk alışırım :)

      Sil
  2. Hoşça gel arkadasim.Bence en guzel sehir ankara su an adanadayim iyi ki burda yasamiyorum diyorum iki gundur ankarayi sayikliyorum nem, sıcak. Yok arkadasim ankaradan daha iyisi yok. Bakma sen aldanma sıcağa Ankara guzel sehir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben kışın çok hasta oluyorum da korkum ondan :) Hoşçabulacağım ona eminim birçok blogger arkadaş ankradanmış meğer :) hayırlısıyla bi taşınayım da gerisi kolay olacak :)

      Sil
  3. Keşke İstanbul olsaydı :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :( Bakalım inşallah Ankara hayırlı olur gelirsen beklerim :)

      Sil
  4. Yaaa keşke buraya gelseydin :( Hakkında hayırlısi olsun canım benim umarım çok mutlu olursun oralarda ve her şey yolunda gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım Antalya çok istiyordum ama nasip değişmiş :( Hayırlısı artık umarım herşey yolunda gider beklerim Ankaraya :)

      Sil
    2. Gelirsem kapını çalarım ki :)))

      Sil
  5. Hayırlı olsun bende Ankaradayım :) Yaz aylarında yanacağını garanti ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim mülakata mayıs ayında gitmiştim kar yağıyordu bu nedir böyle ya demiştim :D enteresan bir karasal iklime sahip :)

      Sil