Güneş Lekeleri ve Kullandığım Ürünler

Güneş lekeleri mağdurları orada mısınız? Güneş bize pek de dostça davranmıyor farkındayım :/ Ama çareler tükenmiyor :)

la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

Güneş lekeleri mağdurları orada mısınız?
Güneş bize pek de dostça davranmıyor farkındayım :/ Ama çareler tükenmiyor :)


LA ROCHE POSAY PİGMENTCLAR KREM UV SPF 30


la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi


Hakkında o kadar çok yorum okudum ki artık pes edip satın aldım.
La roche Posay Pigmentclar Krem kremle ilgili neler söylemiş bir bakalım;

-Uzun süreli etkinliğe sahip olan koyu leke karşıtı krem güçlü kompleksi ile La Roche-Posay’nin bakım kategorisindeki ilk UVA-karşıtı korumasını tek aşamada birleştirir.
-Yeni leke görünümünü engellemek için uzun UVA ışınlarına karşı etkili filtre sistemi ile UVB SPF 30 korumasını birleştirir.
- [PhE-Resorcinol+LHA+Ginkgo+ Ferülik Asit] kompleksi farklı özellikteki koyu lekeleri hedefler.




la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

Ürünü yüzde,boyunda ve ellerde kullanabiliyorsunuz.Ben Pure Beauty leke karşıtı serumla karıştırıp uyguluyorum bazen.
Rutinim şu şekilde;

Temizle-Pure Beauty White & Bright temizleme köpüğü
Tonikle- Doa Kozmetik salisilik asit içeren tonik
Nemlendir- Uriage termal su üzerinde La Roche Posay Pigmentclar Krem

Lekelerimde açılma gözlemliyorum.Düzenli 5-6 ay kullanmayı planlıyorum.
Yeni lekeleri daha başarılı hallediyor.Derin,yerleşik lekeler için zaman tanımak lazım.

PURE BEAUTY WHITE&BRIGHT SERUM

la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

Aydınlık bir görünümü anında veriyor.Serumun içinde ışığı yansıtan pigmentler var sanırım :)
Watsons Pure Beauty White&Bright Serum hakkında neler demiş?

Cildi aydınlatmaya yardımcı olur. Eşsiz ve güçlü White & Bright serisi aynı zamanda cilt tonunu aydınlatmak için melanin üretimini tetikleyen UV ışınlarının etkisini azaltmaya yardımcı olur. Bu sayede cildinizi yenilenmiş ve ferah hissedersiniz. Pure Beauty White & Bright Serum içeriğindeki maddeler cildinizin daha aydınlık ve taze bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.*28 GÜNDE CİLT TONUNU AÇTIĞI KANITLANMIŞTIR.

la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

28 günde cildi açmak mı huwww :D
İddialı ama denerim bakalım açıyor mu? :D 
Bazen La Roche Posay ile entegre kullanıp bazen tek başına kullanıyorum.
Ben bu ürünü çoğunlukla sabah makyaj altına kullanıyorum.Diğer kremi ise gece yatmadan evvel.
Ambalajını sevmedim bu arada azalırsa sanırım üst kısmı koparır içindeki kalan ürünün dibini sıyırırım :D
(İndirimsiz 54 tl)
İndirimde yedeklemem lazım.


PURE BEAUTY WHITE&BRIGHT GÖZ KREMİ

la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

Göz çevrem rakun gibi değil ama yine de göz çevrem aydınlansın dedim ve Pure beauty white&bright göz kremini alıverdim.
Ürünler zor bulunuyor bu sebeple ya online da yada mağazalarda bulursanız direk üstüne atlayın :D
Atlayın diyorum çünkü çokkk sevdim  :D
Daha evvel şu ürünü kullanıp sevmiştim --> 

la roche posay pigmentclar krem,pure beauty white&bright serum,white&bright göz kremi

Anında aydınlık bir görünüm veriyor güzel nem veriyor.Sanırım kendisiyle ciddi düşünüyorum.

ÜRÜNLERİN 1 HAFTALIK KULLANIM SONUÇLARI;
  • Cildimde farkedilir aydınlık
  • Yüzeysel lekelerimde açılmalar
  • Yeni leke oluşmaması
Ben bu üç ürünü çok sevdim.Siz güneş lekeleri için ne kullanıyorsunuz?



BENZER YAZILAR

6 yorum

  1. La Roche ürünlerinin pek çoğundan memnun kaldım.Renk açıcı kremi de aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle burnumda çok çıkıyor yazın :( Mutlaka bakıcam buna da teşekkürler ^^

    YanıtlaSil