Schwarzkopf İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Merhaba Hanımlar :) ve hatta beyler :D Saç boyamayan kaldı mı? Artık yediden yetmişe herkes saçlarını boyuyor,mağdur oluyor,mağdur ol...

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Merhaba Hanımlar :) ve hatta beyler :D
Saç boyamayan kaldı mı? Artık yediden yetmişe herkes saçlarını boyuyor,mağdur oluyor,mağdur oluyor ve mağdur oluyor :D
Sıkıntıların en başında saçlardaki kızıllık ve turunculuklar :/
Saçlarınız kızıl yada turuncuysa bu yazıyı okumadan pas geçebilirsiniz :D (şaka şaka nolur okuyun işten vakit ayırdım ve yazıyorum)

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Karşınızda Schwarzkopf İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Bu ürünü kullanmak istiyorsan küllü saç renklerini seviyorsun demektir :)
Sonu ''1'' ile biten bir boya almakla işe başlayabilirsin. (5.1-6.1-7.1 vs vs )
Sonu 1 ile biten boyalar küllü bitişe sahip boyalardır.

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Sonu 1 ile biten küllü bir boya aldınız ama iş bitmiyor.Zemin renginiz canınızı sıkabilir.
Şimdiki saç renginiz kızıl,turuncu yansımalı ise yada direk kızıl yada turuncuysa bu ürün sizi direk ZBAMMM !  diye küllü saçlara kavuşturmayacak.
Küllü renk oturana kadar saçlarınızı 1 ile biten boyaları kullanmalı,boyaya da bu ürünü karıştırmalısınız.(Karışım oranlarını vereceğim)

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Gelelim nasıl karışacağına;

SAÇ BOYASIYLA BERABER KULLANIM;
*Boya içine serçe parmağı kadar ürün sıkıyorum.Ben bu yazıda saç boyasıyla beraber kullandım.

CİLA OLARAK KULLANIM;
*Herhangi bir saç boyası hazırlanıp çeşme suyuyla sulandırılır.Bir serçe parmağı 0-22 Turuncu Azaltıcı sıkılır.Homojen şekilde karıştırılıp ıslak saça eldivenle beraber masaj yapılır.(Yaklaşık 5 dk) Saç boyası hazırlanırken illa bir kutu boya kullanmanıza gerek yok,kalan boyaları da değerlendirebiliriz.Her zaman bu işlemi yapmayın ayda bir yapılması yeterlidir.

MOR ŞAMPUANLA KULLANIM;
*Mor şampuanın tamamını kirletmemek adına kullanılacak kadar şampuan bir kaba sıkılır.Yarım serçe parmak uzunluğunda boya sıkılır.İyice karıştırılır.Saç köpürtülür mümkünse eldivenle işlemi uygulayın.Hergün bu işlemi sakın yapmayın.Ayda bir yapılsa yeterlidir.

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Boyama işlemine ekleme yaparak kullandım.Ev içi görüntüdür.

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Güneş altındaki görüntüdür.

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Ev içi görüntüdür.

İgora 0-22 Turuncu Azaltıcı

Ev içi görüntüdür.

Bir uyarıda da bulunmak istiyorum.Ürün küllü yansıma veriyor evet ama saçlarınız sarı,açık sarı yada platinse vereceğim oranları uygulamanız hayrınıza olur.Saçlarım küllü olsun derken yeşillenme gibi bir bataklığa saplanabilirsiniz.

AÇIK RENKLİ SAÇLARDA KULLANIM ORANLARI
(Kullanım şekilleri aynı kalmak şartıyla)
*Boya ile kullanımda Yarım serçe parmağı uzunluğunda
*Cila yapımı çeyrek serçe parmağı uzunluğunda
*Şampuanla kullanım çeyrek serçe parmağı uzunluğunda

Son olarak belirtmem gerekir ki bunlar benim kendi deneyimlerimden edindiğim bilgilerdir.Ben bunları uygulayarak güzel sonuçlar aldım.Sizin karşılaşacağınız sorunlardan dolayı sorumluluk kabul etmiyorum :)
*
Sizin saçlarınızda kızıllık/turunculuk var mı? Ürünü kullanmayı düşünür müsünüz?
***

BENZER YAZILAR

46 yorum

  1. Merhaba. Saçlarım sarı, diplerim turuncu bu turuncuğu gidermek için kuaförüm 9.1 loreAl majirel ve 22 numara igora kullan dedi ... tam nasıl yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece turuncu kısımlara sürülmek şartıyla 9.1 ile yarım serçe parmağı uzunluğundaki igorayı karıştır.Yalnız çok seri olman lazım diplerin çok fazla açılmadan yeterli küllülüğü bulunca yıka

      Sil
    2. Mrh igora serisinin d 0biyasini almisim bunu nasil kullanabilirim normal bi boya gibi mi kullanicam yanlis almisi. Turuncu azaltici alicagama bu boyayi almisim yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. Merhaba,kullandiginiz boya no nedir acaba..7.1 mi

      Sil
  2. Merhaba benim sacimda çok eskiden kalma turunculuklar var ve saçımı boyatmak istemiyorum bunu direk olarak kullansak olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü direk kullanırsanız saçlarınız yüksek ihtimalle lacivert yada mor olacaktır.Boyamak istediğiniz renge verdiğim oranlarda sıkarak kullanmanız gerekir :)

      Sil
    2. merhaba cvp verirseniz çok sevinirim, 6.1 boya kullanıcam orta kahve istiyorum, ama alacağım yerde turuncu azaltıcı kalmamış, kızıl azaltıcı var 0.33 renk mavi değil yeşil....sizce uygun olur mu küllü koyu kahve için??? birde sanırım oksidan kullanmadınız???

      Sil
  3. Merhaba ben saçımı 7.1e boyadım kahverengi oldu. Küllü olması için yukarda yazdığınız gibi boyaya turuncu azaltıcı katıp boyarsam küllü olur mu.kendi saç rengim koyu küllü kumral

    YanıtlaSil
  4. Merhaba saçıma ombre işlemi yaptırdım fakat saç diplerin geçişlerinde turuncular ense kısmında kızıllar var saçıma komple nasıl uygulayabilirim. Bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar saçım açık kestane gibi birşey hatta geçen sene saçıma kuafçrde ombre yaptım dibine hiç dokunmadan sarı yoğunluklu saç elde ettik ve güzeldi saçımı uzadıkça kestirdim saddce uckarda kaldı boya saçımda tekrar sarılıklar olsun istiyorum tümünü boyamadan krepe yaprak saçımı aralardan açmak istiyorum
    Hiç evde boyamadığım için karışım hakkında bilgi verebilir misiniz Tüp boya ve 0.22 turunculk karışıtı ve açıcı mı almam gerekiyor

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Benim saclarim balyajlı dipler koyu kumral uçlar ise açık sarı Ama diplerde de uçlarda da turunculuk var .Bu turunculuğu nasil giderebilirim

    YanıtlaSil
  7. merhaba, benim saçlarım platin renk,kendi dip rengim kahverengi ve beyazlarım da var. malum bu korona virüsünden evlerdeyiz. kendi dip boyami yapmak istiyorum, kuaforde yaptırdıgim gibi önce açıp, sonra küllü açık kumral yapmak istiyorum. Sizce önce acıcı ile açıp, sonra kullu kumral bir renk ve 10,1 kullu açık sari boyaya mavi boya katsam boyasam nasıl olur sözce?

    YanıtlaSil
  8. merhaba, benim saçlarım platin renk,kendi dip rengim kahverengi ve beyazlarım da var. malum bu korona virüsünden evlerdeyiz. kendi dip boyami yapmak istiyorum, kuaforde yaptırdıgim gibi önce açıp, sonra küllü açık kumral yapmak istiyorum. Sizce önce acıcı ile açıp, sonra kullu kumral bir renk ve 10,1 kullu açık sari boyaya mavi boya katsam boyasam nasıl olur sözce?

    YanıtlaSil
  9. Saçlarımı 8.1 loreal paris le boyuyorum turunculuk oluyor 3 kutu boya kullanıyorum gür ve uzun olduğu için turuncu azaltıcıyı ne kadar kullanırsam turunculuk tan kurtulurum

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, saçınızın ana rengi hangisi peki? Çok doğal ve güzel bir kahverengiymiş.

    YanıtlaSil
  11. Bu işlemi bende çok fazla yapıyorum fakat içine saç kremide ekliyorum ancak bı kutu boyanın tamamında eklemiyorum fakat senin sonuçların daha güzel gorunuyo fotoğraflarda sadece 1 kutu boyama ve serçe parmağı boyunda boyami kullandın tam olarak igoradan

    YanıtlaSil
  12. Boyama yaparken cila gibi ıslak saça uygulamak gerekmiyo dimi

    YanıtlaSil
  13. Ben kullu bej ile dogal acik kumrali karıştırıp bu turuncu azaltıcı yı sizin tarif ettiğiniz gibi kullansam nasıl bir saç olur kötü mü iyimi

    YanıtlaSil
  14. Kullu bej ile acik doğal kumrali karistirip turuncu olmaması için onu yapsam nasıl bi renk cikar

    YanıtlaSil
  15. Saçlarım çikolata kahve ama kızıl gibi duruyor ben kızıllık iyice gitsin istiyorum üstüne ne boyasam gitmedi bundan nasıl kullanırsam degistirebilirim ??

    YanıtlaSil
  16. 022 ile igoranin 9.5-4 ile cila yapsam zemin açik buz rengi olur mu sormak istedim

    YanıtlaSil
  17. 022 ile igoranin 9.5-4 ile cila yapsam zemin açik buz rengi olur mu sormak istedim

    YanıtlaSil
  18. 022 ile igoranin 9.5-4 ile cila yapsam zemin açik buz rengi olur mu sormak istedim

    YanıtlaSil
  19. Kahve saçımda inanılmaz turunculuklar var... İgorayı küllü kumralla birlikte denedim daha turuncu oldu :( Mor şampuanla denemek istiyorum bir de ama ne kadar bekleticem bir de ıslak saça mı kuru saça mı uygulamam gerek?

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar benim saçımın uçları sarı ve turunculuk karışık neyaptiysam
    Küllü Polatin yapamadım ne almam lazım A aba

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar benim saçımın uçları sarı ve turunculuk var ne yaptıysam küllü pilatin. Yapamadım ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  22. açık saç rengimde belirtildiği şekilde kullandım saç diplerimde morumsu bir reng aldı rengi nasıl düzeltebilirim...

    YanıtlaSil
  23. merhaba saçımda turunculuk vardı belirtilen ölçüde kullandım saç diplerimde morumsu bir reng aldı bu rengi nasıl akıtabilirim

    YanıtlaSil
  24. Merhaba normal şampuanlada karışyırabilirmi yoksa sadece mor şampuanla birliktemi karıştırabilirim

    YanıtlaSil
  25. saçlarımı nevacalır küllü açık sarısı ile boyamıştım ve içine 2 nohut tabesi kadar igora 0.22 koydum yeşil yansımalar oldu ben küllü sarı istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, çok güzel ve faydali bi paylaşım olmuş 😊 benim saçlarım da ombre, kendi rengi ustune.. altlar platin ama çok açık bi duruşu kalmadı (bu fotodaki sari değil) üstler kumral kendi rengi (fotodaki gibi) malum evlere tikildik, kuafore gitmeye tirsiyorum acikcasi. Saclarimi yariya kadar kendi rengiyken komple kizillik olmadan nasıl butun küllü bi sari yapabilirim ? Daha once direk boya alip boyamıştım bi kac sene once yumurta kırılmış gibi olmuştu. Haliyle emin olamiyorum artik. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Merhaba yazınız için teşekkürler öncelikle gerçekten faydalı olmuş,benim saçlarımın uçları küllüydü şimdi aka aka kötü bir sarı oldu mor şampuan yetiyordu ama şimdi hafif turunculasma da başlamış güneşte filan kötü duruyor saçımın rengi mor şampuan ve igora 0-22 karıştırıp kullansam yeterli olur mu sizce napmalıyım sormak istedim çünkü gerçekten hiç bilmiyorum ilk kez boyattım ve sadece cila için kuaföre gitmekten yıldım ��

    YanıtlaSil
  28. Ben iki ay önce mavi siyah saclarimi actirdim.turuncu dore oldu iki ay dinlendirdim.dipler beyaz ve kahve oldu ben 8.1 renk istiyorum komple saclarimi olurmu acaba

    YanıtlaSil
  29. Yaklasik iki ay once siyah saclarimi actirdim fakat turuncu dore oldu hic islem yaptirmadim dipler beyaz ve kahve tonlari 8.1 komle boyamak istiyorum acaba tutarmi

    YanıtlaSil
  30. Merhaba saçlarımı oryalle açtım sarı saç istiyorum daha sonra sarı boyaya boyadım ama diplerim tam istediğim sarı platine yakın oldu ama uçlarım açık bakır turuncu kaldı. Demin ıgora ve palette 10.2 platin sarısını sipariş ettim.Şimdi şu iki ürünü nasıl kullanabilirim bilgilendirebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  31. Merhaba benim saçım.kizildi ben iki defa açtım dipleri açıldı boylarında kizilli oldu 7.11 ile 8.11 kattim dipleri açık sarı boyları kızıl karemel gibi oldu küllü kumral yapmak istyorum ama küllü oranı fazla olsun yani tam sarıya dönük olmasın tenime sarı yakismiyor ne kullanmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben boyaya karıştırıp Kullanmak istiyorum. Boyayı saçımda 40 dakika bekletsem bi sorun yaşar mıyım?

    YanıtlaSil
  33. Koyu saçımı açık renge donmek istiyorum kızıllık olmaması için neyapmaliyim

    YanıtlaSil
  34. Merhaba Saçlarım turunculu kullu sari oldu bu urunun L9 acisini kullandm ardindan loreal kullu sari kullandim tamamen turunculu sari oldu saclarm. igora 0-22 ile hangi boyayi kullanmam gerekiyor ki canli sari sac elde edebilirm sizce???

    YanıtlaSil
  35. Koyu kahve saclar icin uygunmu günesin altında kızıllık yansımasını engeller mi yaparsam

    YanıtlaSil
  36. Merhaba saçlarım kızıl kahve nasıl kullanmaliyim

    YanıtlaSil
  37. Saçlarım kızıl kahve nasıl donebilrim

    YanıtlaSil
  38. Merheba benim saçim kahverengi.yalniz gün işiginda kirmiziya benziyor.nasil kullana nilirimki saçim kahverengi veya findik gibi olsun?

    YanıtlaSil
  39. İgora 0.22 barkot numarasını nedir

    YanıtlaSil