Karma ciltler için cilt bakımı - FOREO LUNA 2 ürün incelemesi

Merhaba her yaştan hanımlar,beyler bu haberim hepinizi ilgilendiriyor.Lütfen bana kulak verin :) Günümüzde kişisel bakım yapmayan var ...


foreo luna 2


Merhaba her yaştan hanımlar,beyler bu haberim hepinizi ilgilendiriyor.Lütfen bana kulak verin :)
Günümüzde kişisel bakım yapmayan var mı?
Modern çağla beraber hanımlarımızın yanı sıra beylerimiz de kendilerine bakmaya başladılar.
Şimdi sizi efsane bir cihazla tanıştırmak istiyorum.
FOREO LUNA 2



FOREO bir İsveç markası.Bir gün oturup insanların cilt bakımı için radikal bir adım atalım demişler ve ortaya FOREO çıkmış.


FOREO nedir?
FOREOT-Sonic teknolojisi ile kullanarak ciltteki yaşlanma etkilerini yavaşlatan ve ciltteki kiri ve yağı elle yıkamaya oranla cildinizi daha iyi temizleyen bir efsane :)

foreo luna 2



Kısaca özelliklerinden bahsetmek istiyorum;
  • T-Sonik titreşimler, % 99,5 oranında kir ve yağ çıkarır.
  • Yaşlanan cilt ile ilgili problemleri ele alırken lekeleri de ortadan kaldırır.
  • İkisi-bir-arada: Yaşlanmanın gözle görülebilir belirtilerini gidermek için temizleyici fırça ve arka yüzünde anti-aging yüzeyi yer alır.
  • Farklı renklerdeki dört farklı model ile kullanıcılara özgü cilt tiplerinin (yağlı, karma, normal ve hassas) ihtiyacını karşılar.
  •  Makyaj kalıntılarını ve ölü cilt hücrelerini arındırır.
  •  Şık İsveç tasarımına sahiptir.
  •  Cilt bakım ürünlerinin emilimini artırır.
  • Her başarılı güzellik rutini için temel bir ürünüdür
  •  El ile yıkamayla karşılaştırıldığında, ilk kullanımdan sonra etkisi hemen fark edilir.
  • Cilt tonunu eşitler.
  •  Siyah noktaları temizler.
  • Taşıması kolay, oldukça hafif bir üründür.
  • Cildin doğal parlaklığını geri kazandırır.
  •  % 100 su geçirmez.
  •  Bir tam şarj 450 kullanıma kadar dayanır.
  •  Tam 2 yıl garantilidir.
  • 10 yıl kalite garantisi.
  •  Fırça başlıklarını değiştirmeye gerek yoktur.
  •  Nazik ve ultra hijyenik medikal dereceli silikon, bakteri birikmesine karşı dayanıklıdır ve bu da naylon kıllı yüz fırçalarından 35 kat daha hijyenik olmasını sağlar.
foreo luna 2

foreo luna 2

Ben hangi amaçlarla kullanıyorum?

1- TEMİZLİK

Sabah ve akşam olmak üzere FOREO'nun ön yüzüne bir miktar temizleme jelimden döküp aşağıdan yukarıya-dairesel hareketlerle cildimi arındırıp güzelce duruluyorum.

2- ANTİAGİNG 

30 yaşındayım ve yaşlanma etkilerini ne kadar geç görürsem o kadar iyi (keşke hiç görmesem :D ) Temizlenmiş ve kuru cildime FOREO'nun arkasıyla aşağıdan yukarıya hareketlerle (yerçekiminin tersi yönde) masajlar yaparak kan dolaşımını artırıyorum.

3- SERUM MODU

Bu modu ben keşfettim :D Yine FOREO'nun arka yüzüne cilt bakım serumumdan damlatıp temiz ve kuru cildime serumu yediriyorum.Elle sürmeye oranla daha fazla etki aldığımı söyleyebilirim.

foreo luna 2

Sizin için bazı sorulara cevap vermek istiyorum :)

FOREO'yu neden sevdim?
 Tek bir cihazla hem yaşlanma etkilerini geciktirip hemde cilt temizliğimi yapabiliyorum.

LUNA 2'yi kullandıktan sonra cildimde neler değişti?
Donuk bir cilt rengine sahiptim şuan cildim daha sağlıklı ışıldıyor.

Kullanması kolay mı?
Gerçekten çocuk oyuncağı.Çantanıza özel kesesiyle beraber atın ve ihtiyaç duyulan her an kullanın.

Ürün tasarımı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Gerçekten kullanıcı dostu tek bir şarjla 450 kullanım sunuyor.Silikon yapısı sayesinde elinizden kayıp düşmüyor.

LUNA2'nin silikon tasarımı hakkında neler düşünüyorsun?
Özel silikon yapısı sayesinde bakteri oluşmasını engelliyor.

FOREO'ya nasıl ulaşabilirim?
Blog yazımdaki FOREO kelimelerine tıklayarak benim ürünüme ve detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz :)

Ben FOREO ile çok iyi anlaştım.Siz de kendi cilt yapınıza uygun cihazı olarak cilt bakımınızı kendi evinizin  ferahlığında yapabilirsiniz :)



BENZER YAZILAR

3 yorum