Jane İredale Glow Time BB Cream BB5

Merhaba bugün size efsane bir ürünle geldim. Jane Iredale Glow Time BB Cream <3 Çok merak ediyordum sonunda sizinle de bu güzel ürün...

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5

Merhaba bugün size efsane bir ürünle geldim. Jane Iredale Glow Time BB Cream <3
Çok merak ediyordum sonunda sizinle de bu güzel ürünü paylaşabilirim.
Öncelikle fondoten mi,bb krem mi? derseniz ben oyumu bb kremden yana kullanırım.



Çok yoğun yapıda,yoğun kapatıcılıktaki ürünlerle ben anlaşamıyorum.Ergenlik zamanlardaki güzellik anlayışımla bugünkü arasında dağlar kadar fark var.
Daha doğal duran her şey şuan bebeğim :D
Peki hem doğal dursa,hem içeriği temiz olsa hemde cilt tonumu güzel eşitlese?
Tüm bunlara evet cevabı veren ürün Jane Iredale Glow Time BB Cream...

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5

Hayvanlar üzerinde test yapmıyor,yani benim cilt tonum eşitlensin diye neden bir hayvanın canı yansın ki?
Bu en sevdiğim özellik oldu.

Diğer yandan tebeşir gibi mat duran ciltler bana doğal gelmiyor.Bu bb krem gerçek bir cilt gibi o nemi ve ışıltıyı bana veriyor.

Kapatıcılık konusunda gerçekten beni tatmin etti.Çok az bir miktar bile bana yeterli geliyor.

Renk skalası muhteşem.Çok beyazım kendime uygun bb krem bulamıyorum diyenler için bile ürün var.

İçerik tertemiz.Mineral kozmetik devi Jane Iredale.Hem bakımlı olayım hemde makyajlı diyorsan doğru yerdesin.

İster elle,ister fırçayla ister süngerle uygula.Her yöntemle denedim hepsiyle güzel durdu.Ama sanırım ben en çok elle uygulamayı sevdim :)

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5


Yapısı orta yoğunlukta.Bu sebeple akma derdi kesinlikle yok.Ağız kısmı en sevdiğim.Kontrollü uygulama yapmak için birebir.

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5

Jane İredale Glow Time BB Cream BB5



Jane İredale Glow Time BB Cream BB5
Peki ben bu ürünü almaya karar verdim renklerine nereden bakacağım derseniz ŞURADAN şehrinizdeki Jane Iredale satan eczaneleri bulup renkleri deneyebilirsiniz.

Dermokozmetik oluşu,mineral bazlı ürün oluşuyla gönlümü fetheden bu ürünü ciddi manada beğendim.

Roaccutane tedavisinden sonra aşırı hassaslaşan cildimde kesinlikle sivilce,siyah nokta yada hassasiyet yaratmadı.Bu arada benim rengim BB5 :)

Çok yağlı olmayan her cilt çok ama çok sevecektir :) Glowy bitişli olduğu için çok yağlı ciltlerde aşırı parlama yapabilir :)


Seviliyorsun Jane Iredale <3 <3




BENZER YAZILAR

7 yorum

  1. ne güüzel aydınlık bir görüntü vermiş bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikle ıslak bitişli makyaj sevenlerin kahramanı olacak :D

      Sil
  2. Çok güzel bir marka ama maaşıma göre fiyatları aşırıya kaçıyor :))uyumlu gözüküyor sende de kazanamadım bunu çekilişinde kısmet değilmiş kuzum guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama inan bana uzun kullanım sağlıyor benimki hala dopdolu duruyor rahat bir sene her gün kulllanırsam anca biter :D Çok teşekkür ederrim canım :)

      Sil
  3. Hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve nem vererek cilt tonunu eşitliyor. Bu bb kremi denemek farz oldu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cildin de çok sevecektir eminim :) Çok teşekkür ederim Feridem :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil